Yessss, hij wil de flessss

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nala, Sep 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Yessss! Vandaag heb ik voor het eerst zelf de fles gegeven. Ik wilde dat niet doen omdat je wel hoort dat de beeb de moeder niet met fles moet asocieren maar met borst. Dus mijn vriend had het al een paar keer geprobeerd, maar zonder succes. Met een beetje geluk had ie 10 cc op...

Nou las ik ergens op een site dat sommige baby's de fles juist alleen maar van de moeder accepteren. Dus ik heb het net geprobeerd. Het was even wennen voor ons allebei, maar hij heeft 50 cc helemaal opgedronken. Daarna nog anderhalve borst, dus meneer zit goed vol lijkt me :D Ben zoooo trots op m'n ventje :D :D :D Zo weer kolven en dan mag ie morgen weer!

2. Niet meer actief

Super joh ;)

3. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    toppie!!

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En nu volhouden met flesjes aanbieden (gekolfd of poeder) want sommige kindjes zijn errug eigenwijs wat flessen betreft.
    Super dat-ie het kan!

Groet van Kiki

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat leuk! :D
    tja met Ewout zaten we laatst ook te hanissen... We wilden een avondje weg en ik gekolft... maar hij wilde het echt niet drinken.
    Wel lekker hoor dat je mannetje het nu wel kan. ;)
    Ik ga het ook maar bijden een keer proberen.
    Eerst maar weer kolfen :rolleyes:

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he wat goed, en fijn dat hij het zo snel al kan.

Ik gaf met 6 weken afgekolfde melk en dat dronk Lars ook in een keer, echt een verademing!!

7. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Nou, vandaag was het een minder groot succes. Heeft wel 30cc gedronken, maar niet zo enthousiast als gister. Had denk ik ook niet megaveel honger, maar ja, slapen wilde hij ook niet meer... We houden gewoon vol. Elke dag 1x de fles en dan moet ie het toch leren. Slapen gaat in elk geval de goeie kant op. Vannacht zelfs van 22.45 tot 5.45 geslapen :D

Share This Page