Toch niet zo tevreden met aannemer..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 18 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Afgelopen jaar heeft een aannemer onze badkamer helemaal naar wens verbouwd.
    Achteraf wat kleine dingetjes wat ie nog keurig opgepakt heeft. Enige baalmoment was dat ie door het breken van de tegels een scheur in de muur veroorzaakt heeft wat dus in de gang te zien is en niet te herstellen. Balen, kan gebeuren..

Toen hij echter de badkamer kwam reinigen omdat er wel erg veel resten verf zaten, heeft hij met het chemische goedje een 'brand'vlekje in de kraan veroorzaakt.. mijn man vond dat er eennieuwe kraan op moest, het is tenslotte een nieuwe badkamer zonder schade...
    Voor de kerst kwam die met de nieuwe kraan.. die bleek lek te zijn (niet zijn schuld). Hij zette de oude kraan nog even terug en hing de verwarming in de babykamer op. Vanaf dat moment hadden we uit de kraan een heeeel klein straaltje warm water (vandaag bleek de leiding afgekneld te zijn) en een half warme radiator.. balen!

Vandaag kwam hij dan eindelijk alles oplossen. Nieuwe kraan, verwarming ontlucht.. prima. Nu keek ik eind van de avond.. bleek de verwarming 'aan' te staan maar de temperatuur daalde alleen maar. Loop ik naar de cv.. is de waterdruk 0.1!!! Mijn man verbruikte net het laatste beetje warme water...

Aangezien we zelf niet heel handig zijn en het per slot van rekening ZIJN klus was, bel ik die aannemer.
    Hij legt me uit hoe ik de cv bijvul (simpel!!) Maar.. ik moet dat doen via de kraan van mijn wasmachine en die slang krijgen wij er dus echt met geen mogelijkheid af! Het is ondertussen (met alle kaarsjes aan..) nog maar 18 graden ipv de gebruikelijke 21 en ik duik zo maar onder de wol. Morgen komt hij het met zn gereedschap oplossen.

Al met al zijn het kleine dingen, maar wel waar de aannemer zijn centen voor krijgt!! Ik ben dan ook behoorlijk chagrijnig...
    ... en wilde het even kwijt! Ik bem 34 weken zwanger en dit soort onzin irriteert mij behoorlijk.. pff..

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, hier zou ik ook stevig van balen. Niet netjes zeg! Ik zou hem dat morgen (als hij klaar is :D) toch nog even zeggen: dat het misschien allemaal maar 'kleine' dingetjes zijn, maar dat het alles bij elkaar voor jullie wel heel vervelend is overgekomen. Ook aannemers moeten het vaak hebben van mond-tot-mond-reclame. Wellicht dat hij bij een volgende klus dezelfde missers niet meer maakt of beter oplost.

3. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Heb je misschien de zelfde aannemer als ons. :$
    Alles wat er mis kon gaan is mis gegaan. Bad beschadigd, wastafel laten vallen en gebroken, kraan kapot, kapotte tegels en ga zo maar door. Ze komen eerdaags langs voor het herstel.

Wij zetten zoveel mogelijk op de mail en laten deze dan ook bevestigen.
    We hebben de badkamer laten doen ivm garantie (eerder al 2x erge lekkage gehad) maar we hebben er enorm veel spijt van.

Deel Deze Pagina