Deur van de buren (en ander lawaai...)

Discussie in 'De lounge' gestart door stefanygreat, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    @ Mensi: SJANGHAI ?
    :D Ik lig in een deuk!

2. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    OMG! :) Wat zei je; "Was zo wild van het alleen in bed liggen dat ik mezelf maar alle hoeken van het bed heb laten zien?" :)

Wij hebben echt een supergeluidvrij huis. Onze huizen zijn zo gebouwd dat we 2 tussenmuren hebben met een dikke isolatielaag ertussen, dus we horen niks van onze buren, werkelijk helemaal niks! Heerlijk!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

wij hebben een heel oud huis bijna 100 jaar oud en wij horen echt niks van de buren terwijl ze 3 erg drukke kinderen hebben in de leeftijd van 1 tot 5 jaar!
    Blijkbaar erg goed geisoleerd voor zo een oude woning.

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ja dat denk ik ook. want hiervoor woonde ik in een oude portiek woning met houten vloeren en ik hoorde alles van de buren.

ik moet zeggen dat ik hier wel lekker zit. ik hoor de buurmeid weleens muziek draaien of de onderbuuf, maar verder niets. ik vind dat ook niet hinderlijk want ik draai zelf ook weleens een hard muziekje. 's avonds hoor ik weleens de wasmachine van de buren hiernaast maar dat houdt me niet uit mijn slaap.

overigens ligt onze babykamer wel op een gunstige plek in het huis. ik woon op de 3e etage, das helemaal bovenaan. ik heb een maisonnette woning dus een verdieping er boven op. de babykamer ligt dus op onze 2e etage. daar is alleen een kamertje van de buren aan de linkerkant. de rechterkant is open; er zit een stuk dak van een meter of 8 tussen de babykamer en het kamertje van de buurjongen. dat scheelt ook een boel geluidsoverlast, gewoon een stuk dak ertussen :)

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier hetzelfde verhaal,vertel je netjes dat je een feestje hebt,krijg je te horen tot hoelaat je geluid mag maken.ze zijn laatst toen ik doorgaf dat ik een besnijdingsfeest gaf een dag weggegaan want marokkaanse muziek kon ze niet tegen !

vorige week lag ik ziek op bed maar er stond een aanhanger voor de deur die s'middags geleegd moest worden.zegt ze tegen mijn nichtje dat ze me toch maar even uit bed moest halen want die aanhanger was geen gezicht. :confused: mijn nichtje uitgelegd dat hij s'middags weg zou gaan begon ze te zeuren dat het meteen moest.stond op de openbare parkeerplaats.

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Wij woonden in een portiekwoning!
    Hadden dus een huisje onder ons en naast ons (2keer)
    Die beneden ons woonden hoorden we zo goed dat het leek of het je eigen verdieping was en dan nog beter.
    Helaas waren het asociale mensen die beoorlijk dronken en veel en hard muziek draaiden..
    Politie en alles er bij geweest uiteindelijk na veel ruzies en overlast.
    Uiteindelijk zijn ze er uit gezet..2 maand later kregen we zelf een ander huis.
    Nu hoor ik de buren niet!
    Woon in een nette buurt met wat oudere mensen.
    HEERLIJK!

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

@ ruby28 hebben we het niet over dezelfde vrouw ;)

er stond 2 maanden terug graffiti op de muur in sierletters.. komt ze naar me man toe: ja kom jij eens lezen wat er staat want volgens mij is het arabisch... was gewoon de hoofdletter H! MAAARJAAA... en toen d8 ze dat ''1 van onze vrienden het had gedaan''...

maarja verdiende loon heeft ze gekregen.. de gemeente heeft het weggehaald.. dag later stond het er weer.. en door het weghalen was het cement bij der muur eruit gekomen :D

8. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    heee meiden, je kan het ook zo bekijken......... ieder nadeel heeft z'n voordeel......... om maar met de woorden van johan cruijf te spreken,

"jullie hoeven in elk geval nooit de wekker te zetten en de kans dat je je verslaapt en niet op tijd op je werk bent zit er dus ook niet in"
    :) :) :) :) :) :) :)

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hier hebben we het makkelijker, als bv iemand ziek is of de buurman links heeft nachtdienst, dan meestal gooien ze even briefje in de deur.
    Laatst had ik een migraine aanval en rechts woont een moeder met 2 pubers, maar 1 draaide wat harde muziek, en ben er natoe gelopen en de situatie uitgelegd : he vraagje mag het misschien een tikje zachter? ikke lig met migraine op bed, maar de muziek van uw dochter dreunt na in me hoofd.
    Kreeg als antwoord terug: is goed meid, zal het zeggen beterschap en als je beter bent wil je het laten weten?
    Dus ook gedaan later van goh he gaat wat beter hoor, gooi de volume knop maar open.
    Zelfs een keer kwamen ze vertellen, je kan wat last van ons hebben we zijn bezig met de keuken, ik zo, is goed wil je er een muziekje bij? zij zo: ja doe maar heb je nog dat gothic muziek?
    Ik zo tuurlijk, dus alles open gezet hier, ramen, deuren en hun ook, hoorde hun later keihard mee zingen :D

Deel Deze Pagina