hier idem, wij zijn ook aangemeld bij infofilter en ook wij worden na "nee" te hebben gezegd altijd tegengesproken of ze gaan er gewoon overheen en maken hun verhaal "lekker" toch af, echt niet mijn baan in ieder geval, mensen zo aso lastig vallen en misleiden
Ik heb een keer geantwoord dat ie te laat was met bellen... Hij wou mij nl. energie aanbieden... Dus ik heb geantwoord: Dan bent u te laat, Ik heb al energie van iemand anders! Waarop die gek zei: Ooooh sorrie... fijne avond nog! HAHAHHAHA Maar normaal zeg ik niets meer en hang gewoon op... Zij onbeschofd... dan ik ook!
Ik word er ook knettergek van, vooral als ze doordrammen waarom je niet wilt: Dus u wilt geen enorme korting, u wilt liever te veel betalen? JAAAAA, dat doe ik veel liever! Wij hebben een keer wat meegemaakt: Mijn man werd gebeld, er werd verzekerd dat die persoon de hypotheek veel lager kon krijgen. Nou, zegt mijn man, ik weet zeker dat u dat nooit gaat lukken! Waarom dan niet? Wij zitten in een huurhuis, hahahahaha!
Ik ben deze week inderdaad ook benaderd. Heb mijn man maar op laten neme, die is beter in afwimpelen dan ik, de laatste keer dat ik opnam was ik 30 min. lang in een discussie verwikkeld waar ik heel geirriteerd van raakte. Maar dan toch te beleefd zijn om op te hangen. Ik moet toch eens leren wat harder te zijn vrees ik.
vind gewoon al die huisbezoekjes en telefoontjes vervelend... niet alleen die van energiemaatschappijen.. kheb steeds van die mutsen aan de lijn die me vertellen dat ik veeeel goedkoper kan lenen dan ik nu doe met mijn doorlopend krediet... eh mevr... ik ben schuldvrij...vaak gebeurd het dan dat ze meteen ophangen zonder nog iets te zeggen lol
Wordt ook geregeld gebeld daar de Disney club. Ik zeg dat Mijn ma heeft mijn dochtertje al lid gemaakt. ( dat is niet waar maar dat wezen ze dan niet)
Deze manier van verkopen (telefonisch of aan de deur) is zelfs verboden! Kijk deze link: http://www.consumentenautoriteit.nl/Act ... u_verboden In feite zijn ze dus strafbaar bezig! (maar ja, daar trekken zij zich niks van aan anders was het wel gestopt ) Zelf houd ik regelmatig deze pagina in de gaten: http://forum.trosradar.nl/viewforum.php ... 2e4152f510 Groetjes Eleni
Wij zijn ook eens benaderd door Essent volgens mij. Mijn man was buiten met de auto bezig, toen er zo'n grietje aan belde. Mijn man zei (voor de grap) die zijn niet thuis hoor. "Oh woon je hier dan? " Ja, zegt mijn man, "zijn je ouders niet thuis" ( ) Weet ik niet, antwoord mijn man, dan moet je in een ander dorp zijn. Nou dat duurde even voordat ze dat snapte. Vervolgens begint ze haar verhaal te doen, Essent is goedkoper, beter blabla. Nuon betaal je te veel etc.etc. Terwijl mijn man in zijn werk kleren stond. 3 x raden waar hij bij werkt... Nuon dus Toen hij haar erop wees, wist ze niet hoe hard ze weg moest komen. Doos