50 gratis geboortekaartjes van Greetz gewonnen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door CarpeDiem89, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Hallo allemaal,

Ik doe regelmatig mee met prijsvragen op internet voor leuke spulletjes voor de beeb. Nu heb ik nog nooit wat gewonnen..

Tot ik afgelopen week via Love 2 Be Mama een mailtje kreeg dat ik toch (eindelijk) een prijs had gewonnen!!

50 geboortekaartjes via Greetz t.w.v. €146,- ik ben hier onwijs blij mee maar vraag me nu af hoe of wat, ik heb Greetz al gemaild erover en hun vertelde mij dat ik de prijs binnenkort toegemaild zou krijgen in de vorm van een kortingscode.

Zijn hier mensen die dit ook gewonnen hebben, misschien een tijd terug (ze hebben dacht ik deze prijsvraag al vaker gehad)??

En wat vinden jullie van de kaartjes die je kan kiezen?? Je kunt ook zelf een ontwerp maken maar daar kom ik helaas niet meer aan toe..

Iemand ervaring met deze kaartjes? Heb wel alvast een "gratis" proefdruk besteld van een kaart die me wel aansprak..

Ben benieuwd!

2. laurah

laurah Lid

7 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met je prijs. onwijs leuk.
    ik heb geen ervaring met deze kaartjes, maar ik denk dat als je kaartjes besteld dat als je dan deze kortingscode invult je dan de korting op je kaartjes krijgt. wel ontzettend lekker zeg. dat scheelt echt een boel.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gefeliciteerd! Ik bestel al mijn kaartjes bij Greetz (behalve mijn geboortekaartjes hihi) en het is een hele fijne betrouwbare site met erg goede kwaliteit kaartjes. Een prijs om blij van te worden dus ;)
    Zou ke voorstellen een paar keer te gaan klungelen op de site, dan wordt het je vanzelf duidelijk en kun je een topkaartje maken :D

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh leuk zeg gefeliciteerd!!

5. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ja! Dank jullie wel!

@JuJu ik verstuur normaal ook alle kaarten via Greetz! Maar zag van die geboortekaartjes niet echt hele leuke er tussen.
    De gewone kaartcollectie is wel enorm uitgebreid met leuke thema kaartjes..

Ik wacht nog steeds op mijn kortingscode en op een proefdruk die ik heb laten maken!

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    leuke prijs! ik win nooit wat helaas :(

7. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag

Ah dat had ik ook en dit is de eerste keer dat ik iets win! Jij zal ook zeker nog aan de beurt komen :D

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuke prijs zeg!!

9. misa

misa Niet meer actief

Leuk, gefeliciteerd!
    (geen ervaring mee)

10. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Bedankt!

Heb vanmiddag m'n proefdruk ontvangen, was hier verre van tevreden over dus ga even verder neuzen. Wat wel erg leuk is, er zaten allemaal staaltjes bij van de papiersoorten, envelopkleuren en structuren e.d. is toch wat mooier en duidelijker te zien als via internet. dus zodra ik de code heb ontvangen ga ik verder kijken!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat super gaaf ! Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina