Wij hebben hem ook van de action. Kost bijna niks en werkt prima. Als je hem niet wilt horen dan trek je gewoon de ontvanger uit het stopcontact. Volume is ook regelbaar.
Hier een autistische zoon die behoorlijk kan reageren op het geluid van de bel. Mijn man heeft een schakelaar geplaatst voor de deurbel in onze meterkast. De (schrik-me-dood)bel staat nu uit als ik daar behoefte aan heb (meestal als zoon thuis is). Heerlijk die vrijheid
Wij hebben een schakelaar in de meterkast. Die staat altijd uit ivm de kinderen. Met als het gevolg dat onze pakketjes altijd bij de buren terecht komt.
Ik heb er een met ontvanger in stopcontact. Kan op geluid zetten, alleen licht ( fel blauwe knipperlicht) op licht en geluid Ben ik hem beu haal ik hem uit het stopcontact. Hij zit in de keuken. Maar ja hem ook boven of in de huiskamer in stopcontact doen bijv Ideaal ding
Merk is select plus. Kan er nooit veel voor betaald hebben want ik heb hem gekocht. Waarschijnlijk action ofzo. Manlief had vorige deurbel gekocht a 49,95 haha toen die kapot ging ben ik gaan shoppen. Weet dat bol.com ze ook verkoopt maar dan met alleen geluid ( wel volume knop)
hoef in de meterkast alleen maar knopje om te zetten vind het erg makkelijk en bel gaat er regelmatig ook af
Wij hebben net zoiets als lovewinnie. Kan op geluid, knipperlicht (meerdere kleuren) en volgens mij ook samen. Zitten meerdere deuntjes in en je kunt het volume aanpassen. Je kunt ook meerdere ontvangers hebben. Wij hebben er twee. In de zomer nemen we er een mee naar buiten als we achter in de tuin in ons tuinhuis zitten omdat we anders de bel niet horen. Ideaal ding. De onze is van Honeywell en komt denk ik van de Gamma of de Praxis.