Hi, Donderdag is het leidsterdag op het kdv. Ze oudercommissie wil dat we iets geven in het thema ballon. Natuurlijk wil ik weer iets aparts, niet zomaar een ballon. Heb gedacht aan die figuren, maar dat lukte vorig jaar met een feestje niet zo goed. Dus dat wordt niets denk ik. Gezocht op helium, maar dat kan ik hier ook niet vinden voor 1 ballon... Dus misschien heeft iemand hier een heel goed idee..
http://www.knutselidee.nl/verjaardag/luchtballon01.jpg Misschien zo iets met dan wat chocolaatjes in het bakje ofzo? En dan je zoontje het bakje laten versieren. Of deze, ook erg leuk: http://www.gespotvoorjou.nl/wp-content/uploads/2012/05/knutselen-ballon-verf.jpg
Een mooie ballon knippen van karton en daarop allemaal leuke foto's van je kleintje met de leidsters? Touwtje eronder voor de vorm en superleuk om op te hangen !
Een ballon opblazen, touwtjes eromheen en er een luchtballon van maken. Mandje eronder, iets lekkers erin. Touwtje aan de bovenkant zodat je hem op kunt hangen. (hoop dat je er iets van snapt en zal nog even kijken of ik op google iets kan vinden voor je)
Thema: "Ballen en ballonnen" : Ons peuterklasje (zoiets bedoel ik dus, maar zag dat er ook al een ander was met luchtballon.)
De luchtballon wordt wel eens getrakteerd als ze naar school gaan. Die vingertjes vind ik wel erg leuk... Wel denk ik meer voor een baby, ze zijn hier 2 en bijna 4. Maar als ik niets leukers vind, ga ik voor die.. Bedankt zover!!! En nog meer ideeën???
- poppetjes maken van een ballon (hoofd) - schilderij maken van lege ballonnen - soort boeket maken van ballonnen (bloemen van maken)
traktatie idee | ballon in een doorzichtige ballon. Door doemaaraanmij Dit vind ik ook wel een leuke. Een gekleurde ballon in een doorzichtige ballon. Maar je zou natuurlijk ook de traktatie in de ballon kunnen doen.
Je kunt van ballonnen vaasjes maken Bij action heb je kleine vaasjes ( eigenlijk theeglaasjes) en dan moet je ballonnen van minstens 23 mm nemen Bekijk bijlage 350442 Ik heb ze gemaakt en ze zijn echt heel erg leuk
of de ballon gebruiken om de traktatie van te maken en daar dan iets leuks mee doen. Smelt de chocolade, wacht tot de chocolade iets afgekoeld is(anders knalt de ballon) en doop de ballon er in. Door wendyvwy
Jakkie...zo hekel aan cadeautjes waarbij je in een keurslijf wordt gedrukt. Ik heb een keer een surprise gemaakt waarbij ik allemaal ballonnen heb opgeblazen met briefjes er in. Op deze briefjes stonden opdrachten. Denk aan: zing een liedje etc. In 1 van de ballonnen zat een aanwijzing waar het cadeautje lag... Succes er mee!
Thx!! Ja ik vind het ook niets. Ben best crea als ik iets zelf mag doen. Maar ballon is beperkt... Ik ga vaasjes zoeken. Doorschijnende ballon had ik ook gevonden, maar weet niet waar je die kan kopen.. Wordt vervolgt!
Mijn dochtertje en ik gaan zaterdag voor haar verjaardagsfeestje luchtballonnen maken, Ik ga kijken of ik ze op kan hangen, en daar doe ik snoepzakjes in.