Hoi Allemaal, Is er iemand die hier ervaring mee heeft ? Heb 1x eerder iets besteld bij Bonprix, en toen ging alles volgens het boekje. Maar nu het volgende : Bestelling geplaatst. Gevolgd op de site en er bleef staan : Bestelling wordt verwerkt. Werd nu een beetje ongeduldig, dus heb ze gebeld met de vraag wanneer ik het pakket kon verwachten. Ze gaven aan dat het 1 juni overgedragen is aan TNT. Heb netjes een 3S track en trace nummer gekregen, ze vonden het zelf ook wel lang duren nu. Ik 3S nummer invoeren bij TNT. Resultaat: Deze code is niet bekend bij ons. Ik weer Bonprix teruggebeld. Ze snappen het niet. Als ik het over 2 weken nog niet ontvangen heb moet ik terugbellen, want dat is het pakket 'vermist'. Wat kan ik nu verwachten ? Dat het kwijt geraakt is ? En als kwijt geraakt is, moet ik dan het bedrag betalen zonder dat ik het pakket krijg ? Had het beter even kunnen vragen meteen, maar jeetje wat zijn ze gestrest aan de telefoon bij Bonprix.. Kwam er amper tussen. Had ook nog een andere vraag aan ze, en hij begreep het niet helemaal goed, maar toen ik hem wilde herstellen tetterde hij zo door me heen met hele andere vragen en uitleg. Dus ik uitleggen hoe het nu precies zat, ging hij precies dezelfde vragen nog een keer herhalen. Nou ja, dat is een ander verhaal.... het gaat me nu even om m'n tot nu toe vermiste pakket.... Hoop dat ik het alsnog krijg.. ik had lang getwijfeld of ik wel zou bestellen, want het was een hoop geld voor mij, en vind het altijd een beetje eng zo'n bestelling te doen, maar omdat ik eerder goede ervaring had met ze, heb ik mezelf over die streep getrokken, en nu dit. Vind het erg irritant.
Nee, je hoeft het dan niet te betalen. Ik heb het een keer met bol.com gehad en zeiden toen dat het oke was. En betaling is toen geannuleerd. Zat toen ook een acceptgiro bij pakket dus dat scheelt dan al.
Nee je hoeft niet te betalen... De verzender is daar wettelijk verantwoordelijk voor! Maar de post is de laatste tijd erg lekker bezig! Hier ook veel niet gehad...
Rums, Heb er ook een acceptgiro bij laten doen idd en niet online betaald. Linnekepinneke, Oke dat zou een hoop schelen als zij verantwoordelijk zijn.. Het is inderdaad best wat gedoe met de post.. Hier regelmatig brieven in de bus met een totaal ander adres. En pakketten worden soms bij buren afgeleverd, maar zelfs ook bij mensen een hele straat verderop, soms zonder dat ik daar bericht van krijg ook. Wat ik ook irritant vind is dat ze de post half uit de brievenbus laten hangen, heb je dus kletsnatte post als regent
Hier is het ook al een grote chaos met de post, had pas wat besteld en heb het gewoon pas 2 weken later gekregen, ik ging er al niet eens meer van uit dat ik het zou krijgen. Ik heb zoiets trouwens ook een keer gehad toen ik bij V&D wat had besteld pakketje was ook niet te traceren heb toen gelijk de volgende dag mijn geld terug gestort gekregen Ik vind 2 weken wachten trouwens wel lang ik zou als je het eind volgende week nog niet hebt ontvangen gewoon bellen en dat je je geld terug wilt
Jeetje wat vervelend zeg... Het klopt inderdaad dat de verzender hiervoor verantwoordelijk is. Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is het zelfs zo dat ze moeten kunnen aantonen dat je het hebt ontvangen, dat de tnt het dus afgegeven heeft. En voor wat betreft de post, daar weet ik ook genoeg van... Op me werk ontvang ik met grote regelmaat facturen gewoon niet. Dan heb je weer een boos iemand aan de telefoon omdat er niet betaald is, en drama gewoon.... Thuis is het ergste tot nu toe dat ik foto's van onze bruiloft besteld had om in te lijsten en aan ouders etc. te geven. de postbode had de envelop gewoon dubbelgevouwen omdat het anders niet in de brievenbus pastte... Stond zelfs op Niet Vouwen!!! Was behoorlijk balen...
Samia01, ja erg vervelend dat soort dingen! Gelukkig kreeg je je geld terug. Bouncytrigger dat is wel heeeel erg dat die postbode dat dubbelvouwt !! Zelfs als het er NIET op zou staan. Pfff. Kunnen ze dan niet even aanbellen ofzo of bij de buren aanbellen desnoods en briefje bij jou in de brievenbus. Echt absurd. Wel klacht ingediend ? Heb bonprix inmiddels weer een x gebeld. Zag op m'n account staan dat de spullen teruggestuurd waren. Ze wisten niet wat er gebeurd was. Volgens TNT is hier aangebeld en hebben ze het weer teruggestuurd, maar volgens Bonprix hoort het tot 3 weken op servicepunt te liggen, en moet TNT een briefje in mn bus doen als ik niet thuis was. Nu was de kans dat ik thuis was enorm groot, ben alleen de deur uit geweest voor boodschappen afgelopen week en geen briefje te bekennnen. Bonprix stuurt nu alles nog een keer opnieuw, en hoef niks extra's te betalen gelukkig. Ze sturen het naar een servicepunt zodat ik het daar op kan halen, kan het tenminste niet mis gaan met een postbode die niet doet zoals hij hoort te doen.
Even vertellen dat alles goedgekomen is uiteindelijk De fout lag dus bij TNT en niet bij Bonprix, moge dat duidelijk zijn
heb geen klacht ingediend... Had ik achteraf wel moeten doen. Was echt pissed off.... Naja, ben in ieder geval wel blij dat voor jou alles goed is afgelopen!!!
Kan het me heeel goed voorstellen!! Me too, en gelukkig paste alles wat ik gekocht heb, dus eind goed al goed