hallo dames, wie heeft er hier allemaal een zwangerschapsbelletje? en wat vinden jullie er van? heb een lange tijd geleden gehoord, dat het niet goed is voor de baby? klopt dit? liefs oppasje
ik heb der een een bola noemen ze dat , bij de eerste gedragen , nu ook , wat ervan veteld word is een fabeltje
ow oke ja ze lijken me heel leuk! alleen een belletje zou ik zelf gek worden, maar wat waren toen ook al weer de verhalen??
Baby zou richting het belletje gaan liggen met zijn hoofdje, maar dit kan je gewoon simpel 'voorkomen' door het belletje laag genoeg te dragen Of kiezen voor eentje zonder belletje
de belletjes zijn niet heel luid hoor , je hoort het niet echt en inderdaad baby zou met hoofdje naar het belletje draaien volgend de fabeltjes
ow op die manier, nou ik denk dat het in de buik zelf al druk genoeg is met andere geluidjes, en die belletjes zijn niet echt hard!
Het verhaal gaat inderdaad dat ze vaker in stuit liggen.. Maar dan moet je het belletje zo laag mogelijk dragen dus.. Geen ervaring mee, wel las ik af en toe wat voor, of speelde het muziekdoosje dat bij zijn toekomstige bedje lag..