Deurmat vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tja wat een vraag....maar ga m toch echt stellen:D

Welke deurmat vinden jullie het fijnst, dus een harde of juist een zachte droogloopmat. Welke werkt nu echt zodat je geen natte plekken in je huis hebt.

Ik vraag dit omdat wij in de gang een stuk uit de vloer flexen om daar een mat in te leggen....maar welke. ...ik heb dus geen idee.
    Was bij de bouwmarkt en zag verschillende ...uhmmm stoffen:(...zeg maar:D toen dacht ik.....ik vraag het gewoon op het forum:D

Dus welke hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen met deurmatten:D

2. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Wij hebben onze deurmat gehaald bij de stoffeerder, niet bij de bouwmarkt. Kostte wel 130 euro maar goed ze kwamen hem ook inmeten en leggen. wij hebben een harde mat met iets erin waardoor je je schoenen schoon en droog veegt.

Ik zou een winkel zoeken die gordijnen/matten etc verkoopt; zij hebben voorbeelden liggen en kunnen je de verschillen uitleggen. Vind je het dan alsnog te duur, dan heb je alvast goed advies gekregen en kun je kijken of je dit goedkoper kunt vinden.

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wij hebben in de hal een schoonloopmat van ca 1,5 lang. Hij bekleed het hele halletje. Op zich super, maar het is dus een kokosmat (zo'n mat met lange harde haren) en ik erger me groen en geel aan dat kreng. Ten eerste is hij zwart, daar zie je echt àlles op! Ten tweede is dat ding een haren magneet. Dochter heeft lang en ik halflang haar. Daarbij ben ik nog blond ook, dus tel maar op; zwarte mat+blond haar= geen porum;) En ik stofzuig me suf, maar die haren gaan echt helemaal ìn die mat zitten, dus ik verspreid ze alleen maar. Laatst goede tip gehad. Doormiddel van het wrijven met een croc(achtige) schoen, trek je de haren uit de mat en kun je ze zodoende verwijderen. Ja, het werkt inderdaad, maar wat een werk zeg...

Dus binnenkort gaat het monster eruit en wil ik graag zo'n kortpolige schoonloopmat, die je ook wel in winkels tegenkomt. En dan donkergrijs gemeleerd, ik denk dat je daar een stuk minder op ziet dan op egaal zwart..

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oke loetje....die wil ik dus niet wat je zegt :D hier 2 dochters en ik met lang haar dus daar heb ik geen zin in.

Deel Deze Pagina