Kleding met klein buikje

Discussie in 'De lounge' gestart door Arti13, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb een echt vrouwenfiguur. Goede heupen, klein buikje, verder prima in verhouding.
    Maar ik droeg altijd redelijk strakke shirts. Dat vind ik nu met een klein buikje niet meer mooi. Wat zouden jullie adviseren.
    Ik hou van casual kleding, beetje stoer. Draag graag (skinny) jeans met gympen of enkellaarsjes. Leren jasje erop etc.. Niet te veel poespas dus.
    Alvast heel erg bedankt!

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Tuniekjes en blousjes zijn dan erg leuk. Vallen wat wijder rond je buik, maar met een skinny staat dat erg leuk.

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Shirtjes die aan de voorkant wijd vallen en een band aan de onderkant hebben vind ik dan altijd leuk staan. Stoer jasje eroverheen en skinny eronder.

Even alleen als voorbeeld wat ik bedoel: Morgan Longsleeve - zilverkleurig - Zalando.nl

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Skinny's met hoge taile :D Werk je gelijk je kleine buikje weg en kan je met gemak een strak shirtje dragen

5. Nati

Nati Niet meer actief

Ik krijg mijn (flubber-)buikje ook maar niet weg en draag zelf inderdaad vaak een skinny met een wat wijder shirtje er op. Vaak trek ik er dan een wat strakker hemdje onder aan, dan is de boel voor mijn gevoel wat meer 'onder controle' (en dat vind ik lekkerder zitten).

En als je toch een keer iets strakkers aan wilt: corrigerend ondergoed! Absoluut niet sexy, maar onder je kleding ziet dat toch niemand. Ik kleed me dan wel altijd 'stiekem' aan en uit, zodat mijn man er niet mee geconfronteerd wordt (hij weet dat ik het draag, maar hij hoeft het van mij niet zien). :p

6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dankjewel dames.
    Ik zo eens even shoppen!
    Dat shirt vind ik trouwens erg leuk!

Deel Deze Pagina