Heb overal al zitten speuren maar kom er nie echt wijs uit.. Er is voor mij vrijdag een pakketje op de bus gedaan en zit vol smacht te wachten natuurlijk! Kan iemand mij vertellen of deze vandaag of morgen binnenkomt?
Eigenlijk had het er dan zaterdag al kunnen zijn, dus lijkt me dat ze dan in elk geval vandaag komen. Maar het blijft Post NL, kun je niet echt op vertrouwen vind ik. Maar, heb je geen track & trace nr gekregen dan?
De meesten bezorgen niet op maandag. Maar in theorie had je het zaterdag al kunnen hebben.Ik zou uitgaan van morgen.
Heb je een track en trace nummer? Zo niet. Vaak wordt het dan zaterdag bezorgt maar hier ook weleens pas op dinsdag omdat ze vaak op maandag niet bezorgen (heel vaag ene keer wel, andere keer niet). Dus hooguit dinsdag, als je hem dan nog niet hebt zal ik even informeren naar de verstuurder.
Ik had ook verwacht zaterdag.. maar helaas. Maar het is zo krom met t bezorgen, op internet kom ik er nie veel wijs uit! Maar heb geen track en trace nummer, zal straks even mailen.. dan wacht ik tot morgen..