Pakketje TNT vrijdag verstuurd.. wanneer komt deze binnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Heb overal al zitten speuren maar kom er nie echt wijs uit.. Er is voor mij vrijdag een pakketje op de bus gedaan en zit vol smacht te wachten natuurlijk! Kan iemand mij vertellen of deze vandaag of morgen binnenkomt?:p

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Eigenlijk had het er dan zaterdag al kunnen zijn, dus lijkt me dat ze dan in elk geval vandaag komen. Maar het blijft Post NL, kun je niet echt op vertrouwen vind ik.
    Maar, heb je geen track & trace nr gekregen dan?

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    De meesten bezorgen niet op maandag. Maar in theorie had je het zaterdag al kunnen hebben.Ik zou uitgaan van morgen.

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hier bezorgen ze niet op maandag dus woon je in deze regio dan zou het dinsdag worden.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb je een track en trace nummer?
    Zo niet. Vaak wordt het dan zaterdag bezorgt maar hier ook weleens pas op dinsdag omdat ze vaak op maandag niet bezorgen (heel vaag ene keer wel, andere keer niet).
    Dus hooguit dinsdag, als je hem dan nog niet hebt zal ik even informeren naar de verstuurder.

6. MamaVanGilani

Ik had ook verwacht zaterdag.. maar helaas. Maar het is zo krom met t bezorgen, op internet kom ik er nie veel wijs uit! Maar heb geen track en trace nummer, zal straks even mailen.. dan wacht ik tot morgen..

7. MamaVanGilani

Hij is binnen!! Ze stonden net aan de deur:) Jeahhhh

Deel Deze Pagina