YIKES! Maar aangezien jij een mevrouw bent, snappen ze toch ook wel dat jij niet MENEER Pietersen bent... Dus je meenemen naar het bureau had ik wel erg vreemd gevonden... Maar goed, echt mazzel dus. Da's waarschijnlijk ook de reden waarom ze van tevoren even langskwamen, om te kijken of ze niet bij het verkeerde adres aanbelden of zo en dus die inval bij de verkeerde lui doen.
Wij hebben het ook gehad. Deurwaarder bellen, zij starten een onderzoek via de gemeente. Je bent er dan meteen vanaf.
sry geen reacties gelezen maar je hoeft je geen zorgen te maken. ook hier dreigbrieven dat er deurwaarders komen omdat vorige bewoner (5jaar geleden minimaal) rekeningen niet hadden betaald. als er deurwaarder aan de deur komt laat je simpelweg je ID zien en dan mogen ze je niks maken. weigeren aan de deur dus. zolang ze niet kunnen bewijzen dat die persoon daar woont(lukt ze ook niet aangezien jij er woont) mogen ze niks doen. ik kreeg hier wekelijks brieven met dreigingen dat deurwaarder geplanned stond en ze mn huis leeg zouden halen enz enz. heb ze nog nooit gezien. heb ze zelfs staan uitkafferen aan de telefoon dat ze moeten kappen met die onzin brieven. heb zelfs gemeente gebeld wat ik hiermee kon doen, bewijs van uitschrijving van die vorige bewoner oid, maar was niet nodig. moest brieven negeren en zou t vanzelf ophouden. en idd, het is opgehouden. krijg nu al maanden niks meer
@TS heb niet alles gelezen. Je kunt gewoon contact opnemen met Tmobile en de situatie uitleggen. Wij hebben in ons vorige huis ook deurwaarders gehad, maar toen ik uitlegde dat wij het niet waren, gingen ze weg en heb ik niks meer ervan gehoord.
hier daadwerkelijk een deurwaarder aan de deur gehad. Mijn paspoort laten zien en uitgelegt dat wij hier al 4 jaar woonden.
Ze dachten dat ik de partner was van meneer Pieters... dus uitgelegd dat de man op de bank toch echt mijn toenmalige vriend was.. maar inderdaad ik was lichtelijk not amused... En was best bang dat de heer pieters dan toch ooit zou verschijnen dus keek altijd eerst voor ik opendeed..
Whahaha ja die was even ver te zoeken en vanaf dat moment was ik ook heel blij als ik zag dat mijn voordeur nog dichtzat...
je weet dat dat technisch gesproken niet mag?? Hier gaat alles retour afzender, met daaronder, verhuisd. ook als er geen retour adres op staat, tnt is namelijk de enige die post open mag maken. Bovendien vind ik het niet mijn probleem! Heb zelf het omgekeerde gehad, mijn vorige adres bleef maar post van mij krijgen, ook rekeningen, zlefs nádat ik gebeld had en gevraagd had om een kopie van de rekening, 1 keer raden waar die kopie heen gestuurd werd??? heb na 2 jaar gezegt dat ze alles gewoon retour afzender moest sturen, t meeste is tegen die tijd toch reclame.... ( en die muts geloofde niet dat ik bij sommige instanties wel 3 keeer door had gebeld, want zij had sinds de verhuizing niets meer op het oude adres gekregen, en zo hoorde het. Ja hoor meis, dream on....)
Hier ook een incassobrief van de vorige bewoners gehad. Heb het incassobureau gebeld, dat ze hier niet meer woonden. Ze vroegen of ik nog wist waar de vorige bewoners heen zijn gegaan...dat wist ik niet. Maar geen last meer van gehad. Alles was zo geregeld. Niet te druk om maken hoor. Ik hoop dat je ondertussen al wat wijzer bent geworden over de situatie. 7000 euro das natuurlijk niet niks!! Ik kan je niet meer dan succes wensen met het oplossen!!
Nou ik heb vanmorgen even gebeld met de gemeente, en wij zijn de enige bewoners van dit huis Ook even met lindorff gebeld, ze vroegen om het juiste adres, deze heb ik niet maar wel doorgegeven dat hij hier niet woonde. Als ik het allemaal moet geloven krijg ik nu geen post meer van hen Viel toch allemaal tot nu best mee
Gelukkig dan maar, hier ook al meerdere deurwaarders aan de deur gehad voor vorige bewoners. Maar ze kijken dan gewoon weer verder dus helemaal geen zorgen over maken.