deurwaarder & dagvaarding die niet voor ons is

Discussie in 'De lounge' gestart door Jalea, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    pfffffff meis weet precies wat je bedoelt..wij hadden dat bij onze vorige woning ook ( was een huurwoning)...
    De vorige bewoners hadden zich dus niet uitgeschreven bij de gemeente, (en waren met de noorderzon vertrokken volgens de bouwvereniging)...dus op papier woonden we dus met 8 man in ons huis....Gemeente was met een onderzoek bezig...
    Deurwaarders,dreigbrieven van instanties en bedrijven.. en zelfs een brief dat men de vorige bewoners zouden uitzetten! :confused: ...ik bellen met het deurwaarderskantoor om uit teleggen dat die mensen er niet meer woonden, maar volgens die mevrouw was alles al in werking gezet en moest ik maar thuis blijven omdat men gewoon toegang tot onze woning zouden nemen ....(je word dan echt GEK !)...ik had een bewijs van de gemeente, en de bouwvereniging dat alleen wij er woonde maar dat mocht niet baten...ze kwamen...(muts gaf zelfs tips dat ik foto's moest nemen van mijn bezittingen...want het werd in verschillende magazijnen opgeslagen en dat was dan makkelijker met het terug vinden van MIJN spullen !)
    Ben zo pissed geweest, al is het gelukkig met een sisser afgelopen en was ik thuis toen men kwam..(voelde me zo voor schut..woonde er net..dus de buren zullen wel gedacht hebben)...en het ergste was dat die vorige bewoners nog steeds allerlei dingen ondernemen en gebruikten ons oude adres...leningen,belasting, uitkeringen etc , heb verscheidenen mensen aan mijn deur gehad van mensen die geld van hun wilden. etc etc....

nu zijn we gelukkig verhuisd, en hebben we geen last meer van die mensen en hun oplichterij...
    Maar heb de nieuwe bewoners, wel goed ingelicht wat hun w.s allemaal tewachten staat !

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ja vervelend is het he.
    deze essent rekeningen gaan zelfs nog o.a. over 2004...! is dat niet ongelooflijk?! 4 jaar later komen ze nog eens met een deurwaarder!

Deel Deze Pagina