Carpoolen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Angeltje24, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Per 1 feb begin ik met mijn nieuwe baan voor 3 dgn in de week. Voorheen reed ik altijd samen met mijn partner mee daar wij in dezelfde plaats werkten. Nu moet ik naar Hilversum, de andere kant op. Het is ongeveer 25 a 30 min rijden maar ik zie er toch stiekem een beetje tegenop om alleen te moeten rijden. Ik ben eigenlijk altijd al een beetje onzeker geweest op de weg (niet voor mezelf maar bang voor andere weggebruikers :) ) en heb gewoon wat afleiding en gezelligheid nodig. Daarom ben ik erover aan het nadenken om te gaan carpoolen met eigen auto of met iemand meerijden.
    Heb al een aantal sites bekeken maar helaas nog niemand kunnen vinden die dezelfde route heeft.

Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Carpoolen is altijd met je eigen EN met een ander meerijden. Gewoon om de dag, Maandag rij jij, dinsdag de ander, daarna jij weer etc. Anders hoef je net zo goed niet te carpoolen.

Ik carpool ook, zonder carpoolen is het te duur, het is namelijk 105 kilometer naar mn werk en weer 105 terug. 210 km op een dag en 1050 per week. Met carpoolen is dat dus maar 500 per week, dat scheelt dus gigantisch! Misschien kan je ergens een oproep plaatsen?

Maar ook hier geldt: let op met wie je meeneemt...

3. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Das pittig :confused: 200 km op een dag rijden! en dat iedere dag!

Deel Deze Pagina