De titel zegt het al, wat is een leuke overdekte speeltuin in noord limburg voor ons manneke van 1,5 jaar. Ballorig hebben we al zo vaak gehad.
Kinderdrome in Panningen is leuk. Er is een zowel boven als beneden een apart gedeelte voor de hele kleintjes. Ook PeeWee in Posterholt is leuk. Bij goed weer kun je ook naar buiten voor de kinderboerderij. Zeker op die leeftijd erg leuk om dan naar de diertjes te kijken.
oehh ik weet niet of het noord limburg is eigenlijk.... * schaam schaam* wij komen net terug van een midweek weerterbergen in limburg, in weert lag een leuk speelpark * kinderpretland* was echt heel leuk, onze zoon van bijna 2 heeft zich van 13.00 tot 19.00 daar flink vermaakt, moest zelfs huilen bij weggaan
hehe ik wilde idd al zeggen balorig....en in duitsland dan daar ligt toch ook groot park maar ik weet de naam ff niet meer....ligt vlakbij venlo of tegelen grens over.... en idd peewee in posterholt..
Kinderdrome in panningen is idd ook heel leuk en best groot. Is ook iets goedkoper als Ballorig. Hebben 2 aparte peuterhoeken die best groot zijn.
je hebt idd kinderdrome in panningen, en beringerzand in beringe heeft ook een overdekte speeltuin, maar ben daar nog nooit geweest, en is volgens mij ook niet zo heel erg groot.