Absoluut Max, van deze drie. Max vind ik een leuke naam. Zou hem zelf niet gekozen hebben omdat hij me te populair is op dit moment. Dex vind ik (sorry) meer een naam voor een hond dan voor een jongen. 't Klinkt wel stoer en ik denk dat ik er wel aan zou kunnen wennen als ik iemand zou kennen met die naam. Chester moet ik aan Chesterfield denken (sigaretten of een erg klassieke leren bank), vind ik dus ook niet zo'n leuke naam. Ook een beetje oubollig.
Ik zou bij een 1-lettergrepige achternaam altijd gaan voor een voornaam van 2 lettergrepen, dus gaat mijn stem naar Chester, natuurlijk ook omdat ik dat een hele leuke naam vind! Max en Dex vind ik wel grappig, maar... kweenie... Van de drie vind ik gewoon Chester het leukst
Absoluut DEX want wij gaan ook voor die naam! Het past onwijs bij ons en wij vinden hem zo stoer maar lief tegelijk en juist helemaal niet populair. Wij vinden namen als Max, Sem, Jayden, en al die andere 'top 10' namen verschrikkelijk. DEX betekend gelukkig in het Spaans en dat vinden wij heel mooi.
Dex wordt denk ik de komende jaren erg populair. Max is nu heel populair. Chester vind ik niet leuk. En bij jullie achternaam zou ik een voornaam kiezen met minimaal twee lettergrepen. Vind dus zelf alle drie de namen niet zo'n goede keuze...sorry. Maar gewoon gaan voor de naam waar jullie het beste gevoel bij hebben!
Chester! Is weer eens wat anders... Stoer en geweldig tegelijk hihi. Ook de afkorting Ches vind ik su-per! Zou ook voor een minimaal 2 lettergrepige naam gaan ivm achternaam. Succes
bij dex moet ik weer denken aan dexter... met 1 letter achternaam is misschien chester leuk en origineel