Hallo allemaal, Volgende cyclus gaan wij starten met cryoterugplaatsingen voor ons 2e kindje... Ben alvast aan het nadenken over namen (dromen mag, toch?) Siem was altijd DE jongensnaam voor ons en eigenlijk hadden we ook geen ander namen die we leuk genoeg vonden... Nu hebben we wel 2 namen die we leuk vinden, Mats of Seppe, maar de ene begint dus met een M, dat vinden we lastig omdat je dan SieM en Mats krijgt...(spreekt lastig uit) en de andere is ook met een S en Siem en Seppe klinkt een beetje als Fokke en Sukke... Vinden jullie één van de twee mooi genoeg bij Siem en zo niet, welke naam vind je wel mooi? (we houden niet van Engels uitsprekende namen zoals Aiden enz...) Alvast bedankt! Liefs loesie
Ik vind Mats wel leuk bij Siem hoor! Je zegt toch altijd Siem EN Mats, dus niet zo lastig uitspreken lijkt mij. Seppe vind ik er inderdaad niet leuk bij. Wat vind je van Loek of Tijn?
Ik vind Seppe een leuke naam,.. maar idd wat je zegt een hoog Fokke en Sukke gehalte. Andere optie: Siem & Luuk Siem & Thom Siem & Joppe
Tara, dank u! Loek heb ik idd ook al genoemd, moest manlief even aan wennen, maar dat kan ook nog een optie zijn. Tijn zit al bij mij in de familie. Libelle, vervelend is dat he?! Want ik ben zelf ook helemaal weg van Seppe. Luuk, zo heet het kindje van mijn beste vriendin. (en anders krijg je ook Siem en Luuk van de Jong, Siem voetbalt bij Ajax en Luuk bij Twente) Thom vind ik niet mooi en Joppe, zo heet een dorp hier in de buurt, haha! Maar wel bedankt voor het meedenken!
Siem en Ties Sien en Mees Beide vind ik echt leuke combi's. En tussen jouw 2 namen vind ik Seppe/Sepp het leukste. Succes ermee.
Siem & Mees . Siem&Tim Siem&Seth. Siem&Daan. Siem&Lars. Siem&Finn. Siem&Teun. Ik vind trouwens Mats een hele leuke naam . maar ik snap je probleem.
Loesie ook al aan het denken HIer ook al. Lopen wat hard van stapel denk ik soms maar het is ook zo fijn soms
Ik zag je topic staan en moest gelijk aan Siem en Siep denken . Komt het meest in de buurt van Seppe. Persoonlijk vind ik Sepp leuker. De namen zijn dan ook even kort.
Mats vind ik van jouw 2 namen het beste bij Siem passen. Seppe vind ik ook leuk, maar niet in combi met Siem. Ik ken een tweeling Siem en Teun, dat vind ik ook leuk. Misschien nog: Siem en Gijs Siem en Joep Siem en Thijs Siem en Guus
Hi Loesie, Allereerst vind ik Siem een super leuke naam, onze dochter Fiene had zo geheten als ze een jongen was... Mats vind ik ook erg leuk! Seppe wat minder. Wat vind je van Tijn? Vast veel voorpret gewenst, groetjes Mijntje
Mijntje......whahahahaha, wat toevallig! Als Siem een meisje was geweest had hij Fiene geheten! Erg grappig dit! Rest van de meiden, bedankt voor jullie reacties. Misschien dan toch Mats, we hebben natuurlijk nog even de Tijd en wie zegt dat het dan een jongetje wordt! Loek vond manlief trouwens ook wel leuk! Namen met de 'r' vind ik lastig uitspreken, want heb geen rollende r! Onsw, ja heerlijk he, weer fantaseren! Liefs
Ik vind Mats heel erg leuk bij Siem. En het werd al eerder gezegd, je zegt toch altijd Siem EN Mats, dus geen last van 2 m'en. Siem en Seppe vind ik idd wat minder.
Mats, om 3 redenen: Ik vind Mats mooier dan Seppe Je houdt zo 2 verschillende beginletters Seppe is een vliegveld...
Siem en Seppe vind ik inderdaad niet zo heel super bij elkaar, maar aangezien ik Mats niet zo leuk vind en Seppe geweldig, heb ik toch voor Seppe gekozen! Vind het verder niet storend bij elkaar en opzich ook wel weer grappig
Ik vind Seppe erg mooi, Siem en Seppe kan best. Bovendien is een naam voor het leven en zullen ze steeds minder genoemd worden als Siem en Seppe, maar gewoon hun eigen leven hebben. Mats vind ik ook wel leuk. Loek ook wel aardig. Wat vind je van Lode? Boaz? Lieuwe? Jens?