Ik ben een grote fan van dexter en heb net seizoen 8 gekeken... aanrader de luxe!!! mocht iemand seizoen 8 willen overnemen voor 7 euro inclusief verzneding dan graag een pb-tje! (betreft uiteraard een kopietje)
Nee, dat werd ook wel een beetje duidelijk in de laatste aflevering Seizoen 8 laatste aflevering was de series finale. Komt als het goed is een prequel van dexter of een spin off serie. Is een heel topic over dexter seizoen 8 waarn dit staat
Ja jammer dat het klaar is! Vond het einde alleen niet zo heel logisch maar de rest van de hele serie was top!!
Hij keert niet terug, Google maar op dexter seizoen 9.. Ze zijn er klaar mee.. Topic kun je zeer makkelijk terugvinden met de zoekfunctie http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/467816-dexter.html
Ja helaas wel... Ik was in seizoen 5 al klaar met Dexter en vond het alweer tergend traag worden, maar omdat mijn vriend het volgde bleef ik ook maar meekijken (wel met een schuin oog op de laptop, want ik vond het echt saai). Wat mij betreft had hij wel dood mogen gaan, dan weten we écht echt echt echt zeker dat er geen seizoen 9 komt
Nogmaals, ook al leeft Dexter nog, er komt 100% zeker geen seizoen 9/vervolg. De programma makers en iedereen heeft bevestigd dat de serie stopt. Dat wist iedereen al voordat seizoen 8 begon en is ook meermaals bevestigd door de programma makers en de Dexter acteur himself. De koek is op Er komt misschien een nieuwe serie waarin ze of Harrison gaan volgen die misschien net zoals papa word, of je krijgt het leven te zien van Dexter over hoe hij aan het moorden sloeg, een prequel dus. Google maar eens.. Er komt GEEN seizoen 9, maar dus waarschijnlijk een serie over zijn zoon of Dexters vroegere leven, maar ook dat is nog lang niet zeker en daar zijn ze over aan het brainstormen.
Hahaha ja dat vond ik ook, vond haar echt de irritantste uit heel de serie en het leek wel of ze half bezopen was ofzo, zulke rare gezichten trok ze altijd, erg apart..