Ik ben nu bijna 28 weekjes zwanger en weet nog steeds geen naam!! Het is gewoon zo moeilijk omdat ik al 3 kids heb en de naam moet er echt bij passen.. En het moet een korte naam zijn!! Namen van mijn kids Gino ,Nando, Gioya Ik heb bij geen enkele zwangerschap zo getwijfeld als nu!! namen die ik mooi erbij vind zijn Gino Nando Gioya en Giulio Gino Nando Gioya en Xandro Voor de rest heb ik echt alle namen doorgekeken op internet maar vind geen mooie naam!! Iemand nog andere namen of welke vind jij er het beste bij passen? Gr Chantal
Gino Nando Gioya en Giulio, lijkt veel te veel op Gioya! zou ik niet voor kiezen. Gino Nando Gioya en Xandro, wel leuk en past er goed bij. of gewoon Sandro met een S. Vind dat mooier.
Ik vind Ravi, zoals een ander al zei, er ook mooi bij passen. De andere namen zijn niet zo mijn smaak, maar als ik daaruit zou moeten kiezen, zou ik voor Xandro gaan.
Wow, jij hebt een Gioya! Voor een meisje heb ik al zo lang de naam Gioia in gedachten, maar onze eerste wordt een jongen... Voor hem hebben we als eerste twee namen Ilias Dante, dus wellicht ligt dat ook in jouw straatje Ik vind Giulio ook heel mooi en Sandro ook (ipv Xandro, met een X komt die naam eerlijk gezegd vreemd op me over), of Alessandro en dan evt. Sandro of Alessio als roepnaam. Andere jongensnamen die ik mooi vind: Odin Evandro / Evander Matteo Elio Oscar Elias Fausto Gianni Giorgio Amos Danilo Dario Dimas Eneas Donato Fabio Fabrizio Franco / Francesco / Gianfranco / Lanfranco Ferran Fermin Luca / Gianluca Giuliano Remo / Remigio / Remi Idris Jelani Renzo / Kenzo / Lorenzo Leonardo Leandro / Leander Lisandro / Lysander Livio Mauro / Maurizio Mirco Myron / Miron Moreno Noam Novan Nunzio Santi / Santino Tommaso Tullio .... Hopelijk zitten hier nog namen bij die je mooi vindt Veel succes!
Vind het nog heel lastig iedereen heeft weer een andere mening!!Gioya spreek je uit als joya en giulio als julio..
Zou er een makkelijke naam bij kiezen, ik heb geprobeerd om het snel uit te spreken maar helaas,, tis een hele mond vol haha
Ferran of Ferron vind ik een hele mooie naam en er goed bij passen! andere opties: Xavi, Ruben, verder kom ik ook niet.haha
Ik zou niet voor nog een keer Gi.... gaan, dat wordt mij te veel van het zelfde. En Xandro... nou nee. Sandro of Alessandro vind ik wel mooi, maar ik hou echt niet van die X (en voor zover ik weet, doen ze daar in Italië ook niet aan).
Als ik sandro kies wordt het inderdaad sandro met een s .. Maar vind giulio denk ik mooiermaar meerdere dames hebben er gelijk in dan krijg je teveel gi van gino en gioya en dan ook nog eens giulio. Had ik gioya maar met een j geschreven joya dan had ik nu julio kunnen doen,julio zo geschreven vind ik ook mooier dan giulio. maar gino nando gioya en julio en dan zo geschreven vind ik weer niet mooi!!!pfff
Ben net nog eens gaan zoeken,diego vind ik ook wel mooi.Maar moet dan steeds aan die tekenfilm denken ahha. Gino Nando Gioya Diego Maar toen zag ik weer bij die naam een vrouw en die had een tweeling en die heette diego en sandro haha dus nu misschien weer sandro haha.. Zal wel door de zwangerschapshormonen komen.kan niet meer helder nadenken....