Mijn meisje van net 3 vindt Conni een heel leuke serie en leert ervan. Zo hielp het bij de tandarts laatst, daar was ze bang voor. En ze doet al mee met een paar ballet oefeningen, en leeft mee met de vriendschappen. Zelf vind ik het ook een rustige en leerzame serie voor haar. Niet zo druk als andere series. Maar goed, de serie verdwijnt binnenkort van Netflix . Heeft iemand een tip hoe je de serie nu kunt kijken? Liefst kopen of downloaden. Maar we hebben geen dvd-speler o.i.d. meer. Ik kom er op internet niet zo goed uit.. Tips voor andere leerzame, rustige, (real-life) series zijn ook welkom.
Als ik Google, geeft hij aan op Prime te staan. Ik kan vanmiddag wel even checken of dat echt zo is voor je.
Dank je. Ik zag dat ook staan via google, maar volgens mij is de serie daar nu ook weg. Maar wellicht keek ik verkeerd?
Leuke serie inderdaad! Als je KPN of Ziggo hebt, heb je wellicht ook PebbleTV, daar is Connie ook op te zien. https://www.pebbletv.nl/info
Nou, de zoektocht gaat nog even door.. Pebble tv zit niet meer bij ziggo, op prime ook niet meer en NLziet kende ik niet omdat dat geen leverancier is hier (volgens mijn man). Op bol zie ik alleen boekjes zo snel. Dat wordt huilen en/of een driftig meisje straks... Wel dank voor jullie antwoorden!
Je kan ze ook downloaden op Netflix. Weet niet of je ze dan nog kan blijven kijken? Casper en Emma vind ik ook een leuke en rustige serie. Vonden onze kids altijd erg leuk. Of dora!
Nee dan kun je het niet meer zien zodra het officieel van Netflix wordt afgehaald. Absoluut niet hoe het hoort. Maar als je toevallig een iPhone hebt (kan vast ook met andere telefoons) dan kun je een schermopname maken. Als je de opname maakt terwijl je de aflevering bekijkt op je telefoon dan heb je ze zelf…
Kan dat wel? Ik weet dat een screenshot maken op veel streamingsdiensten niet kan. Dan krijg je een zwart beeld. Lijkt me dat ze ook wel iets tegen een schermopname verzonnen hebben. Kun je beter je tv filmen ?
Nee dat kan niet, je kan dingen alleen downloaden voor offline gebruik, maar zodra de licentie van Netflix verloopt (en ze de serie dus van Netflix halen), is je download ook niet meer beschikbaar.
Wat jammer dat ze het er af halen, vroeger keken mijn kinderen het gewoon via YouTube. Maar zie dat ze het daar ook weg hebben gehaald. Caillou is ook wel leuk voor kinderen om te kijken. Dat staat nog wel op YouTube.