Oooohh Laatst had de die van 3 een crossmotor gekregen. Nu was hij groot genoeg. Zonder helm crossen door het rulle zand. Ze vind zich zelf fantastisch. Die kerel heeft geen mening ,slappe hap
Klopt en van wat ik zie loopt ze de hele dag met die jongste in haar armen. Ze was volgens mij ook weer op jacht naar een nieuwe gucci zonnebril en 800 euro was echt een koopje. En die man geeft totaal geen tegengas. Maar die Elisa en Demi in spanje trek ik ook slecht hoor , vind het gewoon zielig voor haar vriend, ze verzinnen van alles om hem maar naar spanje te krijgen terwijl hij aangeeft het prima te hebben als stukadoor in Nederland. Maar ja als hij haar de deur uit doet wordt mama natuurlijk boos want zij en haar schoondochter zijn 2 handen op 1 buik.
Ik vind ze allemaal raar, waarom doen ze mee? Dat gezin in Italië. Alles is zo fantastisch en ze zijn zoo hecht samen want ze doen alles samen sinds ze daar wonen. En ze is verliefd op haar auto, wat ik totaal niet snap. Lelijke vierkante bak. Oh ja en haar gekke Gucci tas die ze steeds kwijt is.. Ik vind het dan wel leuk om te zien hoe ze het allemaal verbouwen daar, daar krijg ik ook wel creëer inspiratie door.
Nou dat en zeker de koppies dat zo aan het hangen is. Zelfs zoon van 10 vroeg of het hoofd van de baby zo moest hangen. En dan nog een kop koffie in de handen. Nou ja die brillen. Een vermogen aan brillen en elke keer kwijt. Die bak is ook lelijk. Maar ook met alles overdreven. Die kerel mist een ruggengraat. Die vriend van demi vermaakt zich prima in Nederland. Wat zou hij anders in een ander land moeten doen. Hij heeft nu volgens een goede reputatie. Alleen dit wisten ze allebei. Precies wat je zegt als hij het uitmaakt heeft hij gelijk een familieruzie