Dexter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mysteriousgirl1, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Zijn hier ook Dexter fans???

Iemand gisteren ook de aller aller laatste aflevering gezien???

Ik zal geen spoilers verklappen maar oh oh oh wat een einde!!!!!!

;)

Groetjes MG

2. MingMing

MingMing Actief lid

25 aug 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik!!
    Ben zo benieuwd naar de laatste aflevering :$

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.248
    113
    Brabant
    Even een vraagje... Vol goede hoop had mijn man de serie voor mij ehm binnengehaald en zat ik helemaal klaar voor de eerste aflevering.
    Ik had zoveel goede verhalen gehoord.
    Maar: ik vond er echt niks aan. Saai, langdradig en veel gruwelijke beelden( vind ik op zich niet erg, maar het moet wel in het verhaal passen)

Is het gewoon niet mijn serie of moet ik nog even doorzetten?

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ja ik heb hem gister ook gezien, echt jammer dat het nu voorbij is :( Hij heeft bijna het hele seizoen zelf geregisseerd, ook het einde :D

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Jawel vond het een raar einde..maar was wel eventjes verdrietig om Deb. :(

Taliaa je moet denk ik even doorzetten het is echt een awesome serie. Alleen season 8 hebben ze beetje saai gemaakt.

6. mysteriousgirl1

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    In mijn ogen is seizoen 2 echt ver uit het allerbeste!!

Gewoon even doorzetten Taliaa!

7. mysteriousgirl1

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ja die hele mevr Vogel had van mij niet gehoeven, ergerde me kapot aan haar acteerwerk haha. En ik had wel nog een twist verwacht met Masuka zn dochter oid..

En debra: ---> :(

8. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Is dat dat met Dokes en the bay harbor butcher? Dat vond ik het minste.

Maar toch een onwijs goede serie! Een aanrader :) Inderdaad jammer dat het ten einde is. Net zoals breaking bad trouwens... Daar hebben we gelukkig nog een paar afleveringetjes van te goed.

9. Ik ben nog maar net begonnen aan seizoen 1.... vind het niet echt veel gruwelijke beelden (misschien een beetje afgestompt door andere series :p )

10. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik had idd ook nog een twist verwacht met Masuka's dochter.
    Ik irriteerde me juist aan Deb's acteerwerk. Leek wel 24/7 stoned ofzo ;)

Met ms Vogel vond ik juist wel leuk, hoe ze aan haar eind kwal had ik niet verwacht. De bay harbor butcher vond ik het minst.

11. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Wij hebben nog ff tot het einde, zijn net begonnen in, ik meen, seizoen 5. We hebben net het Trinity seizoen afgesloten (shocking einde:$) en vond deze tot nu toe de beste..

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Oh en voor de beginnende kijkers; Ja het is even doorzetten, wij waren ook bijna afgehaakt, maar kregen de chemie toch te pakken;)

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jaaa, zocht mijn oude topic al maar hier een nieuwe... Gister ook de laatste gezien. Was helemaal verontwaardigd haha. Niet hoe ik het wilde! Zal niet te veel zeggen, maar iets happier had van mij wel gemogen . Hebben jullie ook iets gehoord of gelezen over een spin off?!

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Vond het laatste seizoen saai! En het einde viel me ook tegen. Beetje jammer want er zijn super goede seizoenen geweest!
    Masuka's dochter had idd absoluut geen toegevoegde waarde.

15. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

:D :D

Dexter Finale Spinoff Sequel Likely, Rumors Include Harrison Or Young Dexter Prequel

Dus mogelijk een dexter prequel van z'n jonge jaren of een vervolg met Harrison die net zoals papa word..

Ik hoop het laatste :D

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hee! Dat had ik nog niet gelezen...

Ik weet niet wat ik leuk zou vinden. Ik denk in ieder geval niet terug in de tijd, omdat je toch de afloop nu al weet... Het lijkt me leuk als Dexter weer op een bijzondere manier in contact komt met Harrison en Hannah. Al is Dexter natuurlijk Dexter niet zonder Debra. Lastig hoor! ;).

17. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ik hoop Harrison die net als papa word!! :D Zou echt awesome zijn :D

18. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ja precies!

Dat dexter hem "the code" heeft geleerd of dat Hannah dat Harisson heeft geleerd na Dexters "dood".

19. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Kan iemand mij het einde vertellen. K kan pas volgende week de laatste aflevering kijken.

20. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik vind Dexter echt zo'n vreemde onevenwichtige serie! Seizoen 1, 2 en 4 vond ik waanzinnig goed, 3 en 5 matig, 6 waar-de-loos baggerslecht, 7 opeens weer erg leuk, en nu 8 weer erg matig. Echt geen peil op te trekken. Wel bijna altijd hele goede cliffhangers aan het einde seizoen.

Deel Deze Pagina