Ik heb in principe nog tijd maar ik wil gewoon Dé naam vast hebben staan...ook om er aan te wennen! Bij mijn eerste zoon hebben we de naam pas definitief besloten toen mijn vliezen braken na 38.5 weken..gelukkig nooit spijt van de naam gehad. Bij mijn dochter wist ik de naam vrij snel zeker,maar nu voor een 3de vind ik het écht heeeeel moeilijk! Ik raak er gewoon gefrustreerd van en zit iedere avond te zoeken op internet maar kom steeds op dezelfde sites terecht én dus dezelfde namen argggggg Dus dames, Wat is een leuke naam voor ons 3de wondertje. Onze zoon heet M oreno en onze dochter D élana.
Voor een jongen Andoni Arseni Bryant Cirino Gabino, Gavino Gianni / Yianni Jelani Lorens / Lorenz Orsino Rashnu Roland Romano Rufino Sabino, Savino Shayne Tyrone Valens, Valent Yamanu Voor een meisje Alazne Alvina, Elvina Ariane Arline Aryana Bébinn Brenna Briony / Bryony Brynne Carine / Karine, Carina / Karina Catina / Katina Céline, Celina Charna Coline Elaine Éliane Evonne Feline, Felina Gianna Glenna Halina Helene, Helena Iliana Inanna Ismene Ivanna, Ivonne / Yvonne Janine, Janina, Jonina / Yonina Jeanne, Jeanna Jelena / Yelena Jirina Joanne, Joanna Jolene Jovana Kalani Kalina / Kalyna, Kalena Kamina Karena, Kerena Kéanna Kenina, Kanani Lavina, Lavena Leanne, Lianne, Leanna, Léonne Lexine Lorene, Lorena Luanne, Luanna Lucine / Lusine, Lucina / Lucyna Nadine Nalani, Nalini Nerina Nevena, Nevina Nolene, Norene Norina Osanne, Osanna Quanna, Quiana Rachna Ramona, Romana, Romina Reanna Regina Rianne / Ryanne Robine, Robina Rosine, Rosina Rowina Roxana, Roxane Rozenn Rufina, Rubina Rumena Sabine, Sabina Salina, Selina, Salena, Selene, Selena Samina, Sarina, Savina Serena, Serina Shaina Shanna Sienna Simone / Cymone, Simona Taline Tarina Tianna Verena, Verona Vianne, Vienne Winona / Wynona Yachna Yamuna Yarona Zorana
Devon, Deyvan, Faber, Fender, Ferron, Vito, Viggo, Jace, Collin, Joël, Joely, Cameron, Deston, Carter, Marnix, Tysen, Finlay, Allister, Jarvo?
Gelukkig, dat je nog even schreef, dat het om jongensnamen gaat. Dat staat nl. niet in je openingsbericht. We blijven het gewoon proberen Leandro - Liandro Fabio Romello Angelo Evandro Arlando Isandro - Ysandro Lisandro - Lysandro - Lizandro Jeraldo Elvio Galiano Ramiro Anselmo Jeronimo Nicandro Alessio Renato Almiro Gyandro Romenco Emery - Emory Vianny Ellery
Thanks voor het meedenken dames!! Nog een vraagje voor die wat het nog lezen. Bij de eerste zoon hadden we ook de naam Nando op het lijstje staan. Hebben jullie daar een associatie bij?
Ja, Nando past er prima bij. Omdat de namen van je andere kindjes 3 lettergrepen hebben, zou je misschien ook deze namen kunnen overwegen : Renando Hernando Gernando Fernando Winando
Nando is mooi! Andere ideetjes: Ennio Aldo Remco Branko Benno Bruno Ilano Matteo Yarno Elio Milo Mirko Hayo Janko Mageno Jaïro Arto Mauro Neo Fabio Aïto Erko Menno Tycho Yenno Zeno Pablo Eppo Bavo Succes, Emilie