Deze babykamer, welke kleur combineren?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Alieke, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Wij hebben dezelfde kamer besteld en bij ons word de kamer wit/zilver.
    En een grote zilveren ster op de muur geschilderd!
    en als de kleine geboren is dan roze of blauw erbij om het wat op te vrolijken..
    Of als ik de kleur nog niet zat ben laten we hem lekker zo!

2. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Ik zou een muur een kleur geven, en dan de letters grijs doen zodat dat weer correspondeert met die grijze vlakken op je meubels.

Ik heb zelf meubels in wit met donkerbruin (Turijn van Baby Dump), en turqoise als accentkleur. Wij wisten namelijk niet van te voren wat het zou worden. Ik heb nu wel wat roze accenten erbij gedaan.

Wij hebben de letters hiervandaan:
    http://www.la-linia.nl/html/lalinia/hl.html

3. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    vind voor een meisje oranje rood roze erg mooi...

was een kamertje van iemand hier op de site met een stukje streepjesbehang.

staat denk ik in het show je babykamer topic.

4. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    hier kan je idd veel keluren mee gaan combineren.
    Ik zou eerst kiezen voor de kleur van de muren en daar dan verder op bouwen.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik vindt zilver paars een erg mooi combi. en ik had me leters eerst roze. en nu net op gepimt met stof. moet je maar even kijken in het onderwerp me leters pimpen.

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Beagle; Ja is erg leuk! Ik hou heel erg van streepjes behang.. alleen bij ons beneden op 1 muur zit al streepjes behang dus wil niet het hele huis gestreept hebben ;)

Dat behang wat op het voorbeeld staat zit ook een heelee lichte streep doorheen en vind het leuk om dat op 1 muur te doen om het toch wat vrolijker te maken en de rest van de aankleding daarbij aan te passen

Morgen ga ik even naar een behangzaak met het boekje om te vragen of hun weten van wel merk het is. Ik hoop dat ik hem kan vinden!

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
  8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hejoh ;)

Ik heb even gekeken! Inderdaad veeeel behang.. Ik heb hem er niet tussen gevonden. Ik heb hem even als favoriet opgeslagen, wie weet zie ik wat anders. Normaal gesproken hou ik niet van behang en wilde ik dat boven zoiezo niet hebben maar ik vind deze zo bijzonder & mooi!

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    :whistle:

Ik heb gevonden waar het vandaan komt! (jaha, zelf gevonden!)
    Het komt bij Hornbach vandaan, duitsland dus. Ik ga straks even naar een speciaalzaak om te vragen of hun iets voor me kunnen bestellen en anders rijden we er écht zelf heen. Ik heb het er voor over! :-D

Hornbach zit ook in DenHaag hoor ik net, die zullen toch ook wel dat behang hebben?

Deel Deze Pagina