ooooooooh help, heb zo'n last van nesteldrang, maar kan eigenlijk niks doen (doe het stiekem wel) moet het dan altijd s'avonds bezuren, kan dan niet meer lopen van de pijn in mijn rug en bekken (maar mijn huisje is weer lekker schoon). Wie heeft er nog meer zo'n nesteldrang dat je MOET schoonmaken maar lichamelijk eigenlijk helemaal niet kan?
Ik heb precies hetzelfde, ben gebroken, helemaal op, bekken doen pijn, rug doet pijn, misselijk en maagzuur. Ik wil veel te veel doen, maar eigenlijk lukt het me helemaal niet hahaha. Gelukkig doet manlief alles in huis, en hoef ik alleen maar te rusten volgens hem, maar zelfs dat kan ik niet. Ik moet gewoon weten wat hij doet en hoe etc. Ben een pain in the ass gewoon. Het liefst ging ik de oven schoonmaken, en alle keukenkastjes weer opnieuw doen, en de koelkast weer een beurt geven, of de badkamer hahaha, stofzuigen tig keer per dag, maar 't gaat niet.
Ik wordt er ook gek van! die schoonmaakdrang....ik heb het al een paar weekjes. Vandaag is Sophie op het kdv en dan heb ik zoiets heeeeel het huis moet schoon want je weet maar nooit...misschien komt de kleine deze week wel en dan moet alles super schoon zijn... Eigenlijk ben ik veel te moe,maar het MOET gewoon gebeuren... Vanmorgen zelfs de matrassen van de bedden weer gestofzuigd...( had ik vorige week ook al gedaan.....)
Whahaha, daar wil ik ook wel wat van indd.. Ben niet vooruit te branden namelijk, maar heb wel de hele tijd zo iets van: dit moet nog, dat moet nog.. misschien komt et nog, dat ik dan ook egt indd alles binnenstebuiten draai.. Tot nu toe hou ik et nog bij de dagelijkse klusjes, maar voor de rest nog niet die schoonmaakwoede gehad..
Is het raar dat ik nu al nesteldrang heb? ben steeds aan het schoonmaken de babykleertjes aan het wassen enz. Mijn man zei vanmiddag nog je had al nesteldrang voor je zwanger was
Yeb hier ook hoor, denk dat het erbij hoort, ik doe nu alles deel voordeel en dat is dan wel uit te houden.
net voordat ik wist dat ik zwanger was had ik ontzettend de behoefte om de ramen te zemen.. nu heb ik alleen maar behoefte om vooral NIET de ramen te zemen of wat anders te doen haha..
Hahaha.. geweldig.. nooit last van gehad voor de geboorte maar daarna... pfffff. ongelofelijk wat een opruimer en organisator ik nu ben geworden! Sterkte ermee