Deze broeken voor een meisje?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Buitenleven, 16 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyndi

cyndi Lid

28 sep 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had niet gedacht dat het bij de meeste mensen in 2016 nog zo'n issue was wie welke spijkerbroek draagt en wel of niet roze.. Wat maakt het toch uit :p het zijn maar kleine kinderen.

Er is niet echt een verschil in bouw tot ze in de puberteit zijn en kleine kinderen hebben ook geen zandloperfiguur..

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zou ze gewoon bewaren en dan passen tegen die tijd.
    bij elk kindje staat het anders, jongen of meisje.
    en dan ook nog of je kindje buikschuift, kruipt of loopt tegen die tijd. bij de eerste 2 is en spijkerbroek gewoon nog niet fijn.
    zie je dan wel.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    Hoe komt je daarbij? Ik zie duidelijk verschil in de bouw van mijn kindjes en zag laatst een meisje van een jaar of 2 met een heel duidelijk zandloperfiguurtje, smalle taille en bredere heupen al (een wat donkerder meisje).

4. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    ja dit! Soms zie je echt verschil niet. Mijn dochtertje draagt alleen skinnymodelletjes en soms ook wat jongensachtig (maar wel altijd meisje-meisje shirts, maakt het op spijkerbroek niet te zoet), dan wel voor meisje:gemaakt..... maar spijkerbroeken heb je in zoveel modellen.... denk niet eens dat je het ziet!

5. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Enne het staat bij kind verschillend. Ik koop ook wel een broek en die trek ikhaar dan aan en is het een nee.....

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.929
    5.240
    113
    Home
    nee
    zeker niet voor een meisje

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ik vind het duidelijk jongensbroeken en in zou het mijn dochter niet aantrekken, maar ik ben echt een meisjemeisje hoor. ;)

8. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.971
    686
    113
    Vrouw
    Ik heb een jongen, maar als ik een dochter had zou ik haar deze niet laten dragen denk ik, door de zakken aan de achterkant vind ik het echt jongensbroeken.

9. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Het ligt aan de pasvorm... maar deze zou ik zelfs mijn zoon niet aan doen, die wijde pasvorm staat echt niet bij hem.

10. Manque

Manque Niet meer actief

Absurd dat een bepaalde pasvorm bij een bepaald geslacht zou moeten horen. Dat zit tussen je oren. Natuurlijk kan een meisje die broeken aan.

11. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Ik vind het ook gewoon kunnen. Mijn dochter krijgt ook wel eens de oude spijkerbroekjes van zoon aan. Maar ik hou niet van dat hele meisjesachtige.

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ik ben blijkbaar heel raar, want koop de spijkerbroeken voor mijn dochter meestal bij de jongensafdeling ;). Vind ik veel stoerder, en dan gewoon iets meisjesachtig er op.
    Vind het dus prima kunnen!

13. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Ik zou ook niet weten waarom niet. Kan prima!

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.289
    16.692
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Kan toch prima.
    Ik vind het juist stoer.
    Pasgeleden had onze jongste een klein plasongelukje gehad op school en kreeg ze een jongens spijkerbroek aan.
    Lekker baggy.
    Stond juist enorm leuk met haar laarsjes eronder.
    Nu is tegenwoordig alles skinny en strak maar toen mijn oudste dochter nog een kleutertje was liepen alle meisjes in wijdere broeken.
    Ik vind het ook velen malen leuker als al dat strakke spul wat ze tegenwoordig aangetrokken krijgen.

15. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ja hoor. Vooral op die leeftijd.

16. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Dit idd, toen ze een baby waren zaten jongesmodellen veel beter dan die skinny-broekjes van de meisjesafdeling. En nu soms nog een jongensbroek omdat die vaak wat rechter zijn dan meisjesbroeken; ziet er echt niet per se jongensachtig uit.

17. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Het gaat er voornamelijk om natuurlijk of het een kind staat... mijn zoon staat voornamelijk alleen skinny, hij verzuipt in baggy, terwijl dat voor een meisje misschien net andersom is...

18. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.038
    3.862
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind het wel kunnen, ik bewaar ook de kleding van mijn zoons voor mijn jongste. Als ze dan die maat draagt, koop ik er wat meisjeskleding bij en combineer ik het.

Tegen de tijd dat ze een eigen kledingsmaak krijgt, is het vroeg genoeg om alles eventueel voor haar nieuw te kopen, mocht ze dan alleen maar 'meisjeskleding' aan willen.

Deel Deze Pagina