ervaring vruchtbaarheidsbehandelingen in ALMERE

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hbbeestje, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    #1 hbbeestje, 7 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
    ik hoor graag het een en ander over het ziekenhuis in almere

een PAAR zijn positief maar ook heeeeel veel negatief.

ik hoor graag wat hier de ervaringen zijn.

mvg.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jups, ik heb ervaring.

Eerst leek het allemaal wel netjes en vriendelijk, maar wat wist ik toen van vruchtbaarheidbehandelingen??

Nu ben ik absoluut niet meer te spreken over Almere. Ze hebben veel dingen over het hoofd gezien, belangrijke dingen: dat ik in de overgang zit!! We hadden er meerdere keren naar gevraagd maar ht was onzin. Dat ik antistoffen aanmaak waarmee de kans op miskraam, niet innestelen of gehandicapt kind groot is.
    Verder zijn ze heel goed in verkeerde mdicatieprotocollen te geven, slecht in plannen, noem maar op.

Artsen en verpleegkundigen daar denken de wijsheid in pacht te hebben, maar ze maken vreselijk veel fouten en als je hen daar mee confronteerd wordt je onvriendelijk behandeld, bruut behandeld met echo's bijv.
    Nee, nooit geen Almere meer voor mij. Tis denk ik echt een gebrek aan kennis en ervaring wat zij daar hebben. Wat dacht je van dit: ik draag een steptokokkenbacterie in mij, scheen niets aan te doen zijn, alleen grote kans op vroeggeboortes en doodgeboortes. Nu in een andere kliniek blijkt dat er wel iets aan te doen is...
    Mijn advies aan mensen die daar hun intake willen hebben: doe het niet en ga naar een ander ZH of kliniek.

3. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    dank je wel voor je reactie, dit is echt een bevestiging voor mij,

ik heb namelijk 2positieve reacties gehoord maar niet over de vruchtbaarheidsbehandeling maar gewoon over het ziekenhuis
    maar kwa gynecalogen dus idem dito.

wat ik eens heb gehoord over kindern is,
    die mevrouw was net bevallen en ze had der benen nog op die steunen en al het bloed ed, liepen ze bij dr weg zonder even een deken of wat ook er over te doen iedereen kon het zien, toen heeft ze een paar keer gebeld hoe het nu verder gaat en weetje wat ze zeiden? ja andere mensen zitten ook te wachten.
    nahja........

en
    een andere vrouw die zei, ik mocht naar huis na de bevalling
    hadden ze haar kindje opgehaald en wouden ze het aan haar geven, toen ze keek zei ze, ja hallo dat is mijn kind niet.

ben je net blij dat jeje kindje tezien krijgt, is het je kind niet,
    nah afknapper he?

maar goed almere ziekenhuis zo slecht!!.

echt erg wat ze bij jou hebben gedaan NIET NORMAAL joh!
    je had gewoon een kindje kunnen verliezen BELACHELIJK.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nog een voorbeeldje:

In paniek de kamer uitrennen naar de arts toe en terwijl het echoapparaat nog in mijn lijf zat!!! (verpleegkundige bij een follikelmeting toen ik wel een beetje veel grote eitjes had voor maar een klein weekje stimuleren)
    Er zijn vast ook wel mensen die wel tevreden over dat ZH zijn, maar ik ... blehhhhhh rotZH

5. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    nee, dat is helemaal het toppunt van schande,
    meeeeeeen je niet zeg,
    maar naar welk ziekenhuis zit je nu dan?

Deel Deze Pagina