Deze cyclus voor het eerst ovutesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lenatje, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babykonyntje

babykonyntje Actief lid

24 dec 2012
    188
    2
    18
    Hoi dames,

Ik heb gelezen dat je het niet met ochtend urine moet doen en het liefst tussen 13:00 en 20:00 kunt testen.
    Puur, omdat je LH hormoon aanmaakt in de nacht en 's ochtends dan een vals-positieve uitslag kunt krijgen. Het beste is ook testen op het zelfde tijdstip, omdat je anders je LH piek kunt mislopen. Hij duurt meestal wel 24uur dus wel goed te vinden!
    Ik heb vorige maand ook ovu testen gebruikt van sensitest de goedkopere dipsticks die overigens het ook goed doen en ben nu ook zwanger.

Succes dames!
    Houd ons op de hoogte.

Liefsx

2. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Lenatje: ik denk het dat ik deze maands een lange cyclus heb ik weet het niet Goed!
    Het is namelijk de tweede ronde nog maar en de vorige duurde 31 dagen. Op dag 15 had ik heel veel buikpijn en witte slijmen dus ik dacht ik ga nu deze maand een keer testen en dan ben ik zeker dat dat mijn eisprong is!
    Nu dag 20 nog geen buikpijn gehad en nog geen positieve test!
    Afwachten dus maar e!

Groetjes

3. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik heb deze maand voor het eerst (nu we voor een tweede gaan) ook ovulatietesten van cb gebruikt met zo'n smiley en ben nu zwanger :)

4. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Dat zijn al positieve reacties,
    hoorde ook via een ander topic dat het niet bij een smiley, het eitje er ook al gelijk is. Kan nog enkele dagen duren. Misschien ligt hier de fout bij ons... Vroeger hadden we sex voor het plezier en nu zo gedwongen rond het ei. :( Ik begin morgen denk ik. Regels zijn nogal vroeg gedaan, net 3 dagen voorbij dus denk morgen almaar testen om hem niet te missen he :D

5. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik denk dat ik misschien men ei wel ga missen, heb sinds gisteren middag buikpijn, en vandaag wel een stuk erger, dus een paar dagen vroeger dan verwacht... Ik ga straks eens testen...

6. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Waarom zou je hem missen?
    als je elke dag mooi test?
    Hier vanmorgen ook begonnen en begon beetje roze te worden :)
    whiee ;)

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    ik heb m ook gemist. duidelijk wel vruchtbaar slijm en het gevoeld, maar geen pos test, toch weet ik zeker dat ik m voelde. als nu niet raak is dan ga ik tempen.

8. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ik denk dat ik ook mee ga doen want ik had net wat roze bij afscheiding. ou ik dan toch ongi worden? Wacht nog even tot morgen of het doorzet. Wat zijn goede en betaalbare testen?

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik bestelde ze eerst bij Sensitest.nl maar ze zijn wel wat duurder. In juli gebruikte ik de testen van Zwanger & Kids en ben ik begonnen met tempen. Die ronde dus zwanger geworden. Mijn ei sprong na 2 dagen posi ovutesten. En deze ronde weer 2 dagen posi ovutesten en dag erna temp gezakt en ei gesprongen.

10. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Dank je wel. Iemand ook ervaring met die van 123ovulatietest.nl?

11. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Ik heb de ovutesten van sensitest.
    Kan nog niet zeggen of ik ze goed vind :D
    heeft iemand een idee hoelang je een roze steepje kan hebben?
    Hier gisteren al een roze streepje dus weet dat het nog niet posi is maar vroeg me af hoelang je dat al voor je ei kan hebben.

12. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    @Lenatje: Ik denk hem gemist te hebben omdat ik eipijn heb 3dagen vroeger dan verwacht... Dus ik had een beetje vroeger moeten beginnen testen. Heb er gisteren avond een testje tegenaan gedaan, en ik had wel 2strepen, maar geen positieve streep...
    Ik zou denken dat je 2dagen positief kunt testen? Maar ja Ik weet er niet veel van af, dus sorry als ik verkeerd zit :D

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Als hij twee streepjes aangeeft wil niks zeggen of je ei er aan komt ja of nee. De een zegt van wel en de ander van niet. Kan goed zijn dat je vandaag amper een tweede streep ziet en morgen een knaller hebt. Hij is pas posi als hij net zo donker of donkerder als de C streep is :)

14. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Ik dacht vorige maand ook mijn ei aan te voelen maar was weer niets dus daarom die ovutesten zodat ik zeker weet dat mijn lichaam me niet in de steek laat.
    Heb nog geen positieve test, we gaan door!

15. Vlindertje1985

24 dec 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, ik test ook met sensi. Had vandaag en gisteren een redelijk duidelijke test maar nog geen knaller.. Gewoon door testen denk ik!

16. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    spannend vlindertje!
    Hier al wat verkleuring maar nog niet posi.
    Nog eitjes op komst???

17. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet meer hoor met die testen..Ik heb een ov test van kruidvat gebruikt. dinsdag een test gedaan kreeg een licht streepje. Gister weer een test gedaan was het een duidelijk streepje..dus neem ik aan dat mijn ei vandaag of morgen is..
    Het gekke is dat het voor mijn gevoel gister was de pijn is eindelijk een beetje weg..Wat denken jullie volgens mijn agenda klopt het wel en zou het gister (moeten) zijn

18. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Het zou wel kunnen he dat je eerst veel pijn hebt en dan enkele dagen nadien je pijn verminderd omdat je eitje loslaat.
    Laat ons proberen, is in elk geval weer iets waar je elke dag naar uit kan kijken. Anders maak ik me helemaal zot om symptomen te zoeken... ;)
    Ik moet zeggen dat ik niet doorklus zodra ik die eistokpijn heb.... misschien moet ik dat wel doen!

19. catoo

catoo Lid

3 okt 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    De afgelopen maanden heb ik sensitest dipsticks gebruikt vanaf dan 12 ongeveer. Heb steeds 2 dagen twee streepjes, de derde dag heeeel licht. Op de vruchtbare dagen test ik overigens twee keer per dag. Ik ben nu al drie maanden precies 14 dagen na de eerste positieve test ongesteld geworden. Helaas nog niks, hoewel.....vandaag is mijn nod maar wil nog even wachten met testen. er is dus nog hoop!

Succes allemaal.

ps: sensitest is goedkoop, werken goed en worden de volgende dag thuisbezorgd in een discrete verpakking.

20. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Spannend stacy!
    Ik had hier gisteren ook een ovutestje, met de twee lijntjes bijna even duidelijk, en ik had wel een beetje water gedronken gedronken... Dus gisteren al maar aan het klussen gegaan...
    Maar zo'n testen is niets voor mij, ik drink echt te veel, 2u niets drinken is gewoon niets voor mij, wordt gek van de dorst dan :D
    Vlindertje: Al een knaller gehad?

Deel Deze Pagina