Vandaag de 27 ste dag van de cyclus als ik morgen niet ongi ben ben ik dus overtijd. o wat zal deze dag lang duren met ieder uur kijken of er toevallig echt niks in aantocht is. stalen zenuwen krijg je hiervan!
tja als vrouw zijnde krijg je wat voor de kiezen he. Succes met w88 we zullen de duivels wel weg jagen BOEEEEEEEEEEEEH hihi hoop dat je lekker druk bent gaat het wat sneller
het is nu 13:58 en nog nix ontdekt! Jammer genoeg heb ik het op het werk helemaal niet druk en moet ik tot 18:00 werken. Wel beetje hoofdpijn heb ik normaal ook twee dagen ongeveer voordat ik ongi wordt. Nu kan het ook van de zon zijn het is ook zo'n ontzettend lekker weer. in ieder geval bedankt voor het duimen en het weg jagen van de duivels. ik hoop dat dit mijn maand wordt!!!!!
hey meisje, spannend is dat he. ik had dat vorige maand ook. steeds naar de wcrennen om te kijken of er niks is etc en dan ook van de zenuwen steeds moeten plassen hahaha. ik duim met je mee voor een posi test
het is inmiddels zaterdagmorgen 9:31 en er is nog nix te bekennen wordt dit weer zo een lange dag? temp is ook weer omhoog geschoten naar 37.0
spannend hoor, had het ook al bij de tempkaartjes gezien Wanneer ga je testen, houd je het nog een beetje uit : Laat het ons snel weten en sterkte we verjagen gewoon die liefs
nou ik ben wel ontzettend zenuwachtig en zit op alle dingen in mijn lichaam te letten. maar het is een beetje dubbel voel weinig om te denken dat ik zwanger ben en ik voel weinig om te denken dat ik ongi wordt! vreemd
ja ik heb er drie in huis al vanaf mei maar ik durf niet zo goed ben bang dat het zo een teleurstelling is als hij negatief is heeeeeeeeeeel misschien morgenochtend als de er nog niet zijn maar ik weet het niet zeker ik vraag wel even aan mijn vriend wat hij denkt nog even wachten of toch testen voor hij naar zijn werk gaat 5:45
Ik dacht; die heeft getest toen ik weer een reaktie onder je topic zag...Maar nee hoor, je laat ons mooi in spanning...Als je er 3 hebt kun je met een mooie temp morgen toch best een testje wagen. Ik durf het dan wel aan voor je hihihi Ik duim meis!
lieve Lorfiedal.... Ook al ben ik er minder...Ik nagelbijt echt wel mee!! Testen nondejuu! Duimen draaien hier nog steeds mee hoor!!
jeetje man met zo`n tempkaartje en niks in aantocht ..zou ik het wel weten ..hahaha ik zou niet meer wachten