Ik ben deze maand voor het eerst met ovutaltietesten begonnen. Nu is mijn vraag eigenlijk of het teststreepje net zo dik moet zijn als het controlestreepje... Er stond dat ik op dag 9 moest beginnen met testen, alvast begonnen bij dag 8, maar heb elke dag gewoon een licht streepje gehad, nu gister al dag 13 gehad, maar nog steeds zo'n zelfde licht streepje. Kan het zijn dat ik mijn ei dan heel laat pas krijg, mijn cyclus duurt ong 26 a 27 dagen normaal gesproken. Is het nu dan niet te laat om nog een ei te krijgen?
hoi hoi ik heb precird het zlefde hoor! ben al heel wat testjes verder maar nog steeds geen ei te bekenen, waarschijnlijk komt jou ei ook later, en idd de test streep moet net zo donker of donkerder zijn als de controle streep...
Ik zou gewoon nog een paar dagen doorgaan met testen. Misschien heb je een korte luteale fase (dus de tijd tussen je eisprong en je ongi) en heb je je ei dus later dan je zelf denkt. Succes! Liefs, Marijn
De eerste maand had ik echt duidelijk een donkere streep. De afgelopen 2 maanden niet, alleen een licht streepje er bij. Dus dan weet je nog niet waar je aan toe bent (die lichte streep was er denk ik wel 5 dagen). Of ik nu wel of niet een eisprong heb gehad is niet duidelijk dus. Wel ben ik ik op de juiste dag ongesteld geworden. Deze maand heb ik 2 weken getest en was weer zo vaag. En nu ben ik over tijd... wat ik daar nu weer van moet denken? (net een test gedaan en was negatief, mogelijk toch een hele late eisprong gehad?) Al met al dus verwarring alom.
niet iedereen heeft een dikke vette test streep net voor de ovulatie. maar als jij nu al een licht 2e streepje hebt op je test is de kans groot dat je wel net voor je ovulatie een zeer duidelijke 2e streep krijgt! Liefs!
ik had ook een cyclus van 27 dagen en hadop dag 14 a 15 pas een posi ovu test...kan nog hoordan zijn de dagen tussen ei en ongi gewoon wat minder
Hoi, Ik snap er niets van, ik ben meteen na mijn ongie begonnen met ovulatietesten, dacht misschien heb ik wel erg vroeg een eisprong en mis ik hem! Dus ben al even aant testen, maar zit nu al op dag 18! Is wel erg laat he? mijn cyclus van afgelopen tijd is, 29,31,30... Eerste 9 dagen heb ik getest met streepjes, en nu ben ik aant testen met Smiley's, maar kan het dan dat de eerdere tests niet zo duidelijk waren, dat ik hem dus alsnog heb gemist? Want met smiley's kun je niet verkeerd kijken, het is dan of wel of niet...toch? Liefs, Debbie
Ik had altijd lichte strepen en maar 1 dag een dikke streep. Dus wie weet heb je morgen opeens een dikke positieve lijn. Dan heb je binnen 24-36 uur je eisprong...
Als deze cylus wat langer is, 30 dagen, dan is je ei ook later...kan nog hoor. Maare je test toch niet met ochtend urine want LH hormoon is een hormoon dat even "wakker" moet worden en dus later op de dag pas in je urine zit...
ik begrijp die ovu testen ook niet. Ik gebruik die van matcare dipsticks. Ik heb tot nu toe geen enkel positieve test gehad. gisteren en vandaag geen streep te bespeuren, eergisteren en de dag ervoor een hele lichte streep. Vandaag is mn temp gestegen en weet dus niet of ik mn ei gehad heb
Ja ik test dus elke ochtend rond half 8... Maar ik heb de gebruiksaanwijzing ook goed doorgelezen en daar staat in dat je op elk moment van de dag kunt testen, en dat veel vrouwen er voor kiezen om 's ochtends te testen... dus dat snap ik dan niet... Balen zeg...
met hoveel tiende is je temp gestegen? of meschien ff je temp kaartje plaatsen zodat we mee kunnen kijken....ik heb tot nu toe ook nog maar steeds lichte streepjes zie mijn album
Dat had ik deze ronde ook, twee dagen licht streepje en daarna helemaal geen streep en volgens temp had ik een paar dagen daarna pas ei dus heb ei ook niet kunnen vinden met ovu testen, irritant he!
Ik hou het zelf bij in excel. Het is 2tiende gestegen. Vorige keer in Dec toen ik zwanger werd steeg die ook zo van 36.7 naar 36.9 en 't was toen raak. (jammer genoeg een MK gehad vorige maand..)
Ik denk dat ik die van clearblue ga proberen. Voor de volgende ronde dan want denk dat mn ei geweest is maar ben ook niet zeker. Als mn temp hoog blijft dan is het te laat.
Ja ik vind het best irri. De eerste maand was ik van de werking overtuigd door die 2 strepen, maar deze maand ben ik er op dag 18 mee gestopt. Ik test altijd in de middag trouwens. En heb de sensidiptest. Daar staat duidelijk in dat je in de loop van de dag het beste kunt testen, en niet te veel drinken voor die tijd. Wellicht had ik deze maand beter nog een paar dagen door kunnen gaan met testen, maar ik twijvel of ik wel een eisprong heb gehad. Door de griep niet kunnen tempen en ik heb ook geen dag met afwijkende afscheiding gehad. Wellicht is dit ei deze maand wel heeeeel erg laat. Hopelijk word ik gewoon snel ongesteld nu, dan kan ik weer opnieuw beginnen. Succes gewenst voor iedereen die ook even niet weet hoe het nu zit
Ik zie dat je vorige maand een MK hebt gehad (vervelend voor jullie!), maar hou er dan wel rekening mee dat je cyclus in de war kan zijn. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad, maar vorig jaar na de MK was deze aanzienlijk langer....
heb vandaag een test gedaan en een paar dagen geleden vandaag was ie veel donkerder van kleur dan de test steek en van een paar dagen geleden niet dus ik zit nu in mijn ovu periode