Deze draagdoek, zou het wat zijn?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nora1983, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    Volgens mij "moet" je juist vanaf begin af aan zorgen dat de voetjes buiten de doek zitten, zodat ze geen druk geven door te willen "staan"

2. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    IK heb een tricot slen van Babylonia. Is hetzelfde als de rekbare ByKay, maar een stuk goedkoper.

De eerste keren is het knopen een beetje moeilijk, maar daar ben je wel snel mee weg.

Je moet vooral zien dat je de doek strak genoeg knoopt, zodat je kindje echt heel strak tegen je aan ligt.

Ik heb hem al heel veel gebruikt. Er waren een paar weken dat mijn dochtertje enkel nog in slaap viel in de draagdoek. Toen zat ze overdag bijna altijd in de draagdoek.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hangt af van in welke houding je kindje rechtop gehouden wordt, en van het soort drager dat je gebruikt en van of het hoofdje wel of niet ondersteund wordt!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Pasgeborenen kun je met de voetjes in de doek doen, maar dan zo dat de knietjes hoger zitten dan de billetjes, zodat voeten, benen, billen in een soort M-vorm zitten.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou hem niet aanraden.
    - De doek is op maat wat inhoud dat je hem niet kan verstellen. Een klein kindje draag je dichter bij je / strakker als een groter kindje.
    - Een rekbare doek is warm
    - Een geweven doek gaat langer mee en is beter verstelbaar waardoor je met de goede instructie, altijd fijn draagt, van de eerste dag tot dat je kindje een grote peuter is die nog weleens moe is tijdens het wandelen.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Babylonia Tricot-Slen | Buikdragers | Baby-Dump
    deze heb ik 2 jaar terug gekocht, en heb er spijt van dat ik dat bij de eerste niet heb gedaan! Vind het ideaal. Nu is dochtertje bijna 2 en gister heeft ze tijdens een bergwandeling nog heerlijk bij me in de doek gezeten, oudste gaat soms ook nog even bij papa (ik kom dan met de lengte in de knoei ;) )
    Als er nog 1 bij zou komen hier, ga ik denk meer investeren in nog een doek dan in een hele goeie kinderwagen.

Deel Deze Pagina