Deze droom...

Discussie in 'De lounge' gestart door LW85, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Vannacht droomde ik dat ik iemand leerde kennen. Ik was gelijk verliefd op hem. Hij was de filmster-versie van mijn vriend. Zelfde type maar dan met perfecte gladde huid, haargroei, kleding enz.
    Hij zat bij een sportteam en alle vrouwen wilden hem.
    Hij ging met mij daten en ik durfde hem niet te vertellen dat ik al een kind had.
    We werden helemaal verliefd en na een aantal weken om elkaar heen draaien en daten belanden we in bed.
    Ik werd wakker en was echt een beetje van slag.
    Zelfs op mijn werk was ik nog een soort van verliefd op deze man uit mijn droom.
    Raar toch?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb ik ook wel eens gehad maar dan over een man gedroomd die ik nog nooit had gezien, jaren later zag ik die man van mijn droom in de free record shop, was er de hele dag ondersteboven van.

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha ik heb dat ook wel is . Je blijft dan de hele dag een soort verliefd , en voelt echt een hechte band met een persoon die niet bestaat zo vreemd is dat .

4. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weird.

5. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik ben van mening dat iedereen een soulmate heeft waar dan ook op de wereld en dat je daar dan wel eens over droomt
    Het verlangen naar die persoon is onbewust heel sterk en er is een connectie of je die persoon wel of niet kent
    En als je diegene dan vind is je leven compleet

Maar dat is mijn mening;)
    Lekker zweverig hahaha i know

Deel Deze Pagina