Ik heb nu een Samsung S4 en mag mijn abo verlengen. Ben weg van mijn samsung, alleen de accu is echt gaar. Laatste maanden wel 3x per dag moeten opladen. Ik twijfel tussen de S5 of toch een Iphone. Wel de 5, de 6 vind ik te duur. Is de Iphone 5 niet kleiner dan de Samsung? Iemand die beide telefoons heeft gehad en voor- en nadelen kan benoemen? Of misschien een hele goede andere tip qua telefoon?
Je zou nog even kunnen wachten en dan voor de samsung galaxy s6 gaan Ik heb zelfs de samsung s5 en ben er heel blij mee. Fijne telefoon die lang met zijn accu doet. Iphone heb ik geen ervaring mee.
Oh komt er alweer een 6? Maar die zal dan ook wel erg duur zijn... Zowel thuis als op werk heb ik wifi en bellen doe ik er niet veel mee. Vind het zonde om dan een absurd hoog maandbedrag te hebben puur voor de telefoon
Ik heb de samsung note4 en werkt toppie. Doet lang met batterij en laad megasnel op. Ook leuk is de health app fie erop zit. Zit ern sensor op de telefoon waarmee je je hartslag en zuurstofgehalte in bloed en je stress niveau kan.meten
Ik heb iPhone 5.. Accu loopt leeg waar je bij staat, die er een halve dag mee en als ik hem niet gebruik red hij het net tot savonds laat. Verder vliegen de percentages naar beneden van bijv 36% naar 4%.. Vooral fijn als je x iemand uit nood moet bellen! Al met al.. Fijne telefoon maar je kunt niet vertrouwen op de accu 😉 zou voor samsumg gaan als ik jou was.
Note 3 hier , heerlijke foon Ik blijf gewoon bij de Samsung, die heb ik echt al JAREN. Dus ja ik zou zeggen S5
Samsung! Ik doe twee dagen met mijn batterij tenzij ik er echt de hele dag opzit! Er zit ook een superspaarstand op, dan schakelt hij alles uit behalve telefoon en sms. Het scherm en de camera zijn beter dan van de Iphone!
Ik heb altijd een iPhone gehad nu sinds 1 jaar samsung ik ga bij verlengen weer voor samsung. Scherm is groter en vind hem fijner in gebruik.
Misschien is je accu niet gaar maar zijn er apps die batterij slurpen! Ik ook al 2 jaar een s4 maar mijn accu is nog prima. Merk alleen soms als ik een nieuwe app heb dat hij opeens batterij slurpt, app eraf en is weer over. Dus een keer opschonen? En regelmatig een keer de homeknop 2 sec indrukken en bij de ram alle apps sluiten.
Ik ben van de S4 naar de iPhone 6 gegaan, ik heb een betaalbare abo via tele2. Ben erg tevreden over de telefoon, mijn vriend mag in maart zijn abo verlengen heeft nu ook een S4 en ik raad hem de iPhone 5S aan hij zit bij vodafone dus daar zijn de abonnementen wat prijziger ik denk dat hij dan het zelfde zou gaan betalen als ik voor mij iPhone 6.
Ik denk dat jouw accu het dan niet helemaal goed meer doet Hier een iPhone 5s en geen problemen met de accu, alleen als ik er veel mee doe loopt hij natuurlijk sneller leeg
Hier sinds kort overgestapt van Samsung naar een iPhone. In één woord geweldig! Ik was al tevreden met mijn Samsung, maar wil nu niet meer terug. Zo simpel en veelzijdig als die iPhone is... echt een supertelefoon.
Ik heb eerst de Samsung Galaxy s2 plus gehad, vriend heeft de s3.. heb na minder dan een half jaar iphone 5 gehaald, hij is wel wat kleiner, maar ik vind de iphone zooooveel fijner.. vind 'm sneller en hij hangt echt nooit vast! me vriend moest laatst zn telefoon laten maken, dus gaf hem mijn oude samsung, als ik er na keek ergerde ik me al.. zo sloom en hangt soms vast. ik als mn abo afloopt in oktober een iphone 6 halen! en ik heb altijd gezegd nee echt nooit een iphone!! nu ik er eentje heb wil ik er nooit meer vanaf!