Ja, stiekem baal ik toch wel een beetje hoor! Er waren de hele tijd wel weer drie streepjes te zien maar het kindje had echt wat beter moeten kantelen om het duidelijk te zien...en daar zat dus de navelstreng. Nouja, die 10 dagen red ik ook nog wel dan!
Jeetje meid, wat jammer! Hopelijk ligt de kleine er goed bij met de 20 weken echo dan he. Gelukkig is het alweer bijna de 30ste. Ik kan trouwens pas eind september via 3D kijken, ook nog even gedult dus.. Dan ben ik al 28 weken zwanger, ieeeek!
Ja, ik ben de dagen nu aan 't aftellen hoor!! Aan de ene kant denk ik.....elke keer die streejes zien....dat kan toch bijna alleen maar een meid zijn??? Maar aan de andere kant twijfelde de VK echt en gaf ook aan dat het nu gewoon een gok zou zijn en ze dus liever geen uitspraken deed. Dusja....mss is de kans dat dit een jongen is ook gewoon nog heel reeël! @Chaii...owjee....wachten tot 28 weken....vreselijk hahahah! Als de 20-weken echo ook geen duidelijkheid geeft willen we in elk geval ook nog een 3D echo doen met geslachtsbepaling. Pfffffffffffff....wat een kleine boef.....om papa en mama zo te pesten! Dat kunnen vlgs mij toch alleen maar meiden zijn??
Of juist een typische jongen... Gihihi, spannend blijft het wel zo he voor ons beiden. Ik hoop wel dat de 30ste die van jou is goed in beeld ligt hoor! Als die van mij eind sep niet goed ligt word ik gek denk ik, lol.
Haha meiden ik ben nu al bijna ongeduldig omdat ik nog niet weet wat het is Hahah hoop dat het gauw goed zichtbaar wordt voor jullie!!
Ik laat het jullie echt weten hoor! Hopelijk krijgen we idd een mooie duidelijke echo..het maakt me echt niet uit wat het wordt als er maar duidelijkheid komt! En anders wil ik een SPOED pretecho!
De onzekerheid is gewoon killing, omdat jeje toch ingaat stellen op een bepaald geslacht doordat je wel al iets tehoren hebt gekregen. Dan had ik nog liever helemaal niks geweten bijna. Idd, spoed echo lijn 112 graag!
Dat is het ook Chaii!!! Het maakt me echt niets uit wat het wordt maar ik wil het gewoon om een aantal praktische redenen graag op tijd weten. Echt killing!!! Nog 6 dagen...tik tak tik tak....
Nou, nog minder dan 24 uur wachten voor mij! Maar nu ben ik eigenlijk zenuwachtiger voor de echo.... Nu het zo dichtbij komt lijkt het geslacht ineens erg onbelangrijk! Hoop maar dat we een goed echo krijgen met een gezond kindje... Laat het jullie morgen allemaal weten!
Kitty spannenddddd! Ik herken dat wel, eerst maak je je druk om het geslacht, en als je dan bijna die echo hebt hoop je alleen maar dat alles goed is!! Veel plezier morgen!
Nou dames, De echo is achter de rug en alles is gelukkig helemaal in orde!! En zie hier het resultaat van de geslachtsbepaling!!