dit is onze taart en we hadden een witte eend als trouwauto oja de kosten van onze taart 20 euro, de taart topper was duurder 30 euro hahaha
Niet de taart van onze echte trouwdag maar van ons 12,5 jaar jubileum paar jaar geleden. Ouders hadden hem besteld bij de Taartenarchitect in Rotterdam en was iets van rond de 600 euro.
omdat we tijdens onze hele bruiloft alles een beetje over the top hadden qua prijs hadden we al gauw besloten dat we als taart de lekkerste taartvan de wereld wilden en dat is toch echt zelfgebakken appeltaart
In Turkije, of niet? (het rode lintje ). Heeft wel iets weg van onze verlovingstaart dat was dus deze, ook in Turkije, voor ong. 200 mensen:
En dit was onze bruidstaart, gemaakt door een particulier via deleukstetaarten, met bovenop onze initialen. Gevuld met frambozenmousse en chocolademousse = JUM. Voor euh 50 personen geloof ik
Dit was onze taart, alweer ruim een jaar geleden... Wij hadden als kleurenthema rood / oranje, alleen waren ze het rood een beetje vergeten... Maar goed, hij was heerlijk en zag er prachtig uit!!! Was voor ong. 30 personen en we betaalden er om en nabij de 6 euro p.p. voor... (en het bovenste taartje was 'extra', die hebben we mee naar huis genomen en de daaropvolgende dagen opgegeten met zn tweetjes!)
het is een leuk taartje.. maar ik vind wel dat jullie erg zijn opgelicht qua prijs hoor(ik zou dus niemand doorsturen naar deze persoon)... zo te zien is hij ook niet door een echte professional gemaakt... Erg jammer dat mensen er zoveel voor durven te vragen.. dit is niet de taart van mijn bruilloft (ben nog niet getrouwd) maar dit is wel een taart die ik gemaakt hebt voor de bruiloft van de schoonouders van mijn nichtje.. ongeveer 55 personen en ik vroeg er 100 voor (was mijn eerste bruidstaart daarom was hij redelijk goedkoop)
ja dat is niet alleen voor het fondant.. maar meer om alle tijd die erin gaat zitten.. maarja sommige prijzen zijn ook belachelijk !! 6.pp! dat vind ik wat overdreven als je ziet wat ze ervoor maken
Jaa Turkije he daar is het normaal zulke taarten, maar jij hebt toch ook een turkse man of vergis ik me?