Hier onze taart: sachertorte met een chocoladelaag er omheen en roosjes van marsepein gedoopt in chocolade. Hmmmmmm!
Ik zag een aantal taarten voorbij komen waarvan ik de prijs wel heel hoog vind Ik maak zelf ook taarten en als ik dan uitreken wat het ongeveer kost heb je al snel minimaal 100-120 euro winst! Vind ik een hoop geld.!
Dit is echt mijn droom vervoer mocht ik ooit trouwen! Prachtig... Ben benieuwd hoeveel dat gekost heeft? Als ik vragen mag... Hopelijk word ik nog eens gevraagd ...
Jammie die zien er allemaal lekker uit. Wij trouwden een beetje low budget dus had drie lekkere vlaaien van multi vlaai.Iets van 10 euro per taart
Eerlijk gezegt weet ik niet wat onze taart gekost heeft. (klinkt stom maar wij huurden de band en de camera + fotograaf en daar kregen we deze taart bij) Was trouwens wel lekker
Dit was die van ons, geloof dat we iets van 5 euro p.p. betaald hebben, voor 30 personen als ik het me goed herinner.. Dit weekend gaat de bovenste laag uit de vriezer op Deze komt van www.droomtaarten.nl
Woooow... wat leuk om te zien... gaaf al die taarten.. enne TS... ik zou je taart wel willen maken... zit in Rijswijk
Helaas maak ik geen 120 euro winst op een taart hoor..en ik ben ook niet goedkoop maar met een beetje geluk kan ik mezelf net minimum loon uitbetalen... voor de dames die van bakken hun werk hebben gemaakt is er net een kleine boterham mee te verdienen.. dus ja..
Onze taart was gemaakt door de plaatselijke bakker (waar ik al mijn hele leven kom...) en gemaakt van de lekkerste ananasbavarois ooit, een traktatie die wij altijd met onze verjaardag kregen. Het thema was zwart wit, mijn jurk had ook een zwart lint en ik had een bruidsboeket met rode rozen: Bekijk bijlage 173632
Er was een foto geplaatst en is helaas al weer verwijderd maar daar zou ik geen 150 euro voor durven betalen èn ook niet vragen. Vond het vrij eenvoudig. Daar zou ik zeker 100 op verdienen als ik mijn eigen loon zou moeten betalen.
Wat een geweldig topic en wat een mooie taarten. Hieronder onze taart. Wat hij gekost heeft, niks... mijn schoonvader heeft hem gemaakt (voorheen banketbakker) Hij was voor 40 personen en bovenste taart bewaard voor ons 1 jarig jubileum.
Jammer dat je de foto nu weggehaalt hebt. Natuurlijk ben jij trots op je bruidstaart, het is ook helemaal geen aanval op jou verder maar meer een mening wat de "taartendames" hebben. Die weten hoeveel werk er aan de taart zit en wat voor onkosten er aan verbonden zijn en vandaar dat we van mening zijn dat hij nogal duur uitgevallen is. Is verder niks negatiefs tegenover de taart zelf!
ja idd.. ik heb er ook nog niet zoveel gebakken.. stuk of 30.. en ik ben bang dat ik toch nog wel wat tijd erin moet steken om mezelf professioneel mag noemen... ik verkoop mijn taarten wel via een website.. maar daarop staat duidelijk aangegeven dat ik nog maar een beginner ben, zodat mensen dit ook weten voordat ze een taartje bestellen.. (meeste taarten zijn toch nog gewoon voor familie en vrienden)... en ik durf er ook echt niet de hoofdprijs voor te vragen,, ik zit geloof ik zo rond de 2,25 pp... dan verdien ik er iets op en van dat (kleine) bedrag kan ik weer materiaal kopen !! dus winst maak ik er niet echt op!
oeh, nou ik de koets voorbij zag komen: Bekijk bijlage 173658 de koets van m'n nichtje, waar onze dochter bruidsmeisje was. Toen ik de foto's van m'n dochter showde, keek niemand naar m'n meisje, maar iedereen kwijlde van de koets en terecht hoor... echt een sprookjeskoets. Kadootje van de vader van de bruidegom.
Wat een prachtige taarten allemaal zeg. @Fairylaughs: Heb je geen voorbeelden van taarten die jij al gemaakt hebt?
wij hadden een hele gave taart bij taartarchitect vandaan... kostte me een vermogen... geloof 7,50 per persoon maar hij was heel mooi... en lekker.. ik maakte toen nog geen taarten dus vandaar
Ik vind 2,25 voor een hobby bakker echt heel veel geld...ik weet natuurlijk niet hoe je taarten eruit zien....