Deze hebben we nog niet gehad....show je bruidstaart

Discussie in 'De lounge' gestart door 00Wendy00, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Dit was de onze...vulling van frambrozencreme en kleine stukjes chocolade.
    Door de drukte en zenuwen had ik zelf niet zo'n trek dus heb er helaas niet zo van kunnen genieten. Maar hij scheen heerlijk te smaken..;)

2. Mooie taart zeg!!!

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Mooi..hij komt me bekend voor...komt hij van de zoete keuken?

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

die is echt prachtig!!!!

5. Melief

Melief Niet meer actief

Hier kwam onze taart ook vandaan! Was erg mooi en lekker!
    In onze taart zat trouwens geen cake maar gewoon biscuit en was zeker niet te zoet! Zal is een foto opzoeken.

6. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Thanks!! Hij komt van Wendy's taarten in Boskoop, maar ze doet nu geen bestellingen meer, alleen nog maar workshops volgens mij.

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ow ja...hahaha.. tis een echte wendy.. hoe kon ik die nou missen..

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hier de onze, een echt Tante Theelepel taart (mijn tante gemaakt als huwelijkscadeau)

Bekijk bijlage 174330

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Deze is érg gaaf zeg :)

10. augustus

augustus Niet meer actief

Mooi hoor!

11. augustus

augustus Niet meer actief

wow wat een droomtaart!

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx Augustus!

13. tulip

tulip Niet meer actief

wauw mooi noolaa en lynn.

14. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Prachtige taarten dames! Goede inspiratie voor onze trouwdag volgend jaar:D

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

sorry hoor maar ben ik de enige die het BELACHELIJK vindt ? 600 euro voor een stuk TAART? en ik vind m niet eens zo bijzonder!! 600 euro... kolere he, wassie gevuld met goud ofzo ? die man heeft zich denk ik rot gelachen dat er mensen zijn die dat betalen voor een stuk cake met een beetje marsepein whoehaha :D:D:D:D

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Je bent vast niet de enige die het belachelijk vindt, maar wel de enige die het op een best wel lullige manier hier neerzet ;) Kom op, ieder z'n ding.
    Daarnaast is een taart wel iets meer dan een stuk cake met marsepein. Mensen betalen ook een vermogen voor een goede whiskey en dat is niets meer dan een gisting uit graanbeslag. Of voor een huis, dat is niet meer dan wat stenen met een cement laag ;)

Wat ik trouwens wel grappig vind is hoe prijzen omhoog gaan als het woord "bruids" ervoor staat. Dit viel ons enorm op toen we de bruiloft van een vriendin gingen regelen.

Zaal huren? Noemden ze een bepaald bedrag. Oh maar het is voor een bruiloft? Nee dan rekenen we een toeslag, tjinngg €200 erbovenop!

Een taart? €2,50 per persoon. Oh het is een bruidstaart? Tjinngg.. €5,00 per persoon! (En aan de taart veranderde niets hoor!)

Jurk? €200. Oh het is een bruidsjurk? €500 :D

O de taart is voor een bruiloft? Tjinngg dan rekenen we €75 SNIJkosten.. :)
    Nee sorry, u kunt er niet voor kiezen om de taart dan maar zelf aan te snijden :(

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Jij bent vast niet de enige die dat vind ,maar ik weet haast wel zeker dat je de enige bent die het op zo'n idiote manier verwoord:$

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

nou pardon?!?! het was ook een beetje cynisch bedoeld hoor.. waar is de humor gebleven hier!!! ik zeg toch niks raars? ik vind het best een simpele taart voor 600 euro... kan aan mij liggen... maar daarom zei ik voor de gein issie met goud gevuld ofzo...

EXCUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE puh

19. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind het inderdaad ook belachelijk duur €600,00 voor een bruidstaart. Maarja mensen verschillen he.
    Iedereen heeft een andere smaak, ander budget, ander idee. De een maakt het niet uit, de ander heeft liever een appeltaartje.

Wij willen bijv. wel een mooie taart maar ga er niet penning 16 voor betalen.. Ga dan liever lekker op vakantie met mijn gezinnetje. Zeker voor zo'n bedrag als €600,00.

Moeten nog wel opzoek naar iemand die een mooie taart kan bakken voor een leuke prijs. Evt. een particulier. Kan tot nu toe nog weinig erover vinden. Onze vaste bakker is in de mnd dat we trouwen op vakantie! :(

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kom kom meiden, kijk naar buiten en straal; tis prachtig weer.

Als je boos en raar wilt doen tegen elkaar doe dat in een minder vrolijk topic dan in een BRUIDStaarten topic..

BRUIDS=VROLIJKE AANGELEGENHEID=LACHENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN:D

Deel Deze Pagina