een vraagje over zwangerschapstesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ejra, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    de kans dat ik nu zwanger ben is klein maar omdat ik aanstaande dinsdag een test krijg in het ziekenhuis waarbij ik niet zwanger mag zijn wil ik graag weten of ik echt niet zwanger ben.

mijn eisprong is 2 juli geweest heeft het zin om aanstaande maandag een test te doen? en welke test zou ik dan het beste kunnen doen om een eventuele zwangerschap te ontdekken?

als ik eventueel zwanger zou zijn dan kan ik de test nog verzetten tot na de zwangerschap.

2. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dan ben je 10 dpo! Het zou kunnen maar het is nog vroeg dus zijn er ook mensen die nig negatief testrn tereijl ze toch zwanger zijn!
    Ik zou de action of k v 2 voor 5,- hoor ik veel goede dingen over! Action stast in beschrijving weinig hcg nodig heeft dus zou 4 dagen boor nod kunnen testen!

Succes!
    Mss sowieso situatie kenbaar maken bij je afspraak??

3. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Ik zou ook kruitvat 2voor5 euro doen die zijn nog gevoeliger dan die van de action.. 10dpo is mogelijk maar idd net als hierboven zijn er nog genoeg dames die dan nog negatief testen, ik zou het wel bij het onderzoek aangeven dan dat er een mogelijke zwangerschap in zit

4. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties. ik ga morgen even bellen naar de arts. ik kreeg namelijk vandaag pas te horen dat ik dinsdag de test krijg en dat ik dan niet zwanger mag zijn. als ik het eerder geweten had dan had ik natuurlijk extra voorzichtig gedaan. misschien moet de test anders een maandje verzet worden.

het gaat trouwens om een histamine test.

5. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Action heeft veel hcg nodig terwijl kruitvat 2v5 op 9dpo al positief durft testen

6. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat ik een kruidvat 2 v 5 ga halen. als die positief is dan weet ik in ieder geval dat ik de test langer dan een maand moet uitstellen. maar 11 dpo zou moeten kunnen?

Deel Deze Pagina