Wisselend positief/negatief. Testen voor NOD.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ciepie, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciepie

Ciepie Lid

17 mei 2010
    48
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Goedemiddag.
    Na vier jaar vruchteloos proberen, kunstmatige overgang vanwege endometriose en een mislukte ivf poging was ik hormonenmoe. Vriend en ik proberen om mij met hulp van ovulatietesten toch op een natuurlijk manier zwanger te laten raken.
    Voor het eerst had ik klachten. Soms misselijk, last van steken in buik, etc.
    Dus op 7 dpo getest en tot mijn verbazing was deze licht positief. Op 8 en 9 dpo (vandaag) zie ik pas na de afleestijd een heeeeeeeeel licht schaduwstreepje. Een indrooglijntje lijkt het.
    Is er een kans dat ik alsnog positief ga testen aankomende dagen? Op 13 juli is mijn nod. Dat is overigens dan ook 13 dpo.
    Wie heeft er positieve ervaringen? Niet dat het me zwanger krijgt, maar ik kan er in mijn omgeving niet over praten.

2. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Jet kan zijn dat het gewoon morgen goed is opgelopen meestal zit er een oplopen in van om de dag zeg maar stel je test vandaag dan is die licht positief en test 2 dagen later en hij is super positief!

Ik hoop het voor je heel veel sterkte met afwachten..

3. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Met welke testen test je, ik heb een paar maanden terug regelmatig tuurtesten gehad met de kv2v5... Inmiddels over gestapt naar action en daarop is niks te zien... Met andere testen heb ik geen ervaring ;)

4. Ciepie

Ciepie Lid

17 mei 2010
    48
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Jullie zijn snel!! Wat fijn.
    Ik heb zwanger en kids midstream. Kruidvat 2v5 reageerden bij mij zelfs met gebruik van pregnyl heeeeel lichtjes.
    Morgen ga ik weer testen. Ik wilde om de twee dagen doen, maar ik merk dat ik dat niet kan. Zo had ik me ook voorgenomen pas op nod te testen.
    Het tweede streepje kwam zo onverwacht, nu is er geen houden meer aan. Maar helaas komt er een hoop onzekerheid bij kijken.

5. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Spannend meid! Tussen hoop en vrees leven. Succes

6. Ciepie

Ciepie Lid

17 mei 2010
    48
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Dank je wel. Voelt wel fijn dat ik het sowieso kwijt kan. Duurt nu al zo lang. Begint me op te breken. Ik lees dat ik daar ook niet de enige in ben. Voelt minder eenzaam.

Deel Deze Pagina