Ja, ik ben een hele slechte zieke. Dat jullie dat alvast even weten . Maar ik ben dus sinds gisteren snotverkouden. Jeweetwel, met de hele rambam erbij. Snotneus, beetje hoesten, last van mijn keel en gewoon de hele malaise zeg maar. Geen koorts (op vanmiddag wat verhoging na, maar dat zakte snel weer) en gelukkig ook vandaag niet meer benauwd (met behulp van mijn ventolin en flexotide). Nu het probleem; Ik moet vanavond eigenlijk paardrijden. Alhoewel er is niets MOETEN aan. Ik WIL vanavond paardrijden. Nu voel ik mij weer even prima, dus dan gaat het gewoon kriebelen. Maar ik twijfel over wat wijsheid is. Gaan of niet gaan? Wat zeggen jullie ?
Hahahaha, jullie vertegenwoordigen mijn 'niet mauwen, maar gaan kant' lol. Ik ga denk ik lekker misschien knap ik er nog van op ook .
Dit vind ik dus typisch vrouwen: we moeten stoer doen en mogen ons dus niet gewoon een keer niet zo lekker voelen. Ik zou zeggen: kijk dan hoe je je voelt als je weg moet. Voel je je goed genoeg dan gaan, zo niet dan niet makkelijk zat, toch?
ik heb ook keelpijn, hoofdpijn EN ben net ongesteld geworden met bijbehorende buikpijn maar ik blijf niet thuis. ik heb veel te doen! hahah zo weer terug naar de kapper die mn haar weer eens verpest heeft.. *zucht* maar luister naar je lichaam, het is echt niet erg om een keertje op de bank te kruipen en als je wil paardrijden dan doe je dat toch lekker?
Hier staat dat je wel weet wat je wil. Ga je met regelmaat? Als je zo twijfelt sla je toch keertje over.. Voetjes omhoog en een lekkere blog schrijven..