Hallo meiden, Ik ben 30 augustus 2011 gestopt met de pil. Heb mijn doorbraakbloeding gehad en de eerste menstruatie kwam 27 dagen later. Wij hebben deze maand met condoom sex gehad, zodat ik kon zien hoe mijn cyclus zou verlopen. Een condoom gebruiken vonden wij niet fijn, dus de tweede rond weg gelaten. Deze maand niet gericht en fanatiek veel sex gehad en ik werd 31 dagen later ongesteld. Nu de derde ronde, wij wouden er gericht voor gaan en ik kan mij ei vaak voelen, dus we hebben flink geklutst rond de vruchtbare dagen. Maar mijn cyclus kan dus of 27 of 31 zijn. Ik ben uit gegaan van de 31. Mijn nod zou dan rond 28/29 november zijn. En nu 30 november getest.. en jaaaa deze is toch heel duidelijk?! De streep kwam gelijk duidelijk. Dit verklaard waarom ik meer vet opsla op mijn buik (normaal, sla ik vet altijd bij meer eten en snoepen gelijk op op mijn benen.. maar nu slaat het eerst op op mijn buik en mijn benen blijven slank). Haha, aankomen zal vanzelf er wel bijkomen. En mijn borsten zijn groter en gevoeliger (vooral de zijkanten). En ik heb last van stemmingswisselingen. Mijn vriend zei een week geleden al, JA het is raak want je hormonen werken nu al.. haha arme man. Ik kan zo ineens heel geïrriteerd en gevoelig zijn en zo in eens weer vrolijk. Ik verlies ook al een aantal dagen witte afscheiding, inleg kruisje waardig. En heb steeds van die zogenaamde ongesteldheids krampen, onderin mijn buik. Alsof je elk moment ongesteld gaat worden. Zal dit te maken hebben met het al rekken van de baarmoeder? Gerekend vanaf 29 oktober (eerste dag van de laatste menstruatie), zal ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger zijn. Wij zijn zo blij en zo dankbaar! Het maakt me ook wel onzeker, zal de baby groeien tot een gezonde baby en zou ik geen miskraam krijgen en kan ik gewoon sex hebben (ook al is me buik zo gevoelig). ?? Fijn om het even te delen op een forum! Meiden, ik zou graag een reactie willen. Alvast bedankt van deze gelukkige vrouw
Gefeliciteerd!!! Die is zeker duidelijk!! Dat onzekere hoort er helaas bij maar niet teveel stressen hè das niet goed voor de baby
Hopelijk kan ik het onzekere gauw los laten. En nee, zal alle stress proberen te vermijden! Rustig aan en erop vertrouwen dat het goed gaat!... En nu nog mijn mond houden, hahahaha. Wij zitten eraan te denk om het met kerst onze ouders te vertellen, dan ben ik 8 weken zwanger. Wel een mooi gebaar met kerst toch?...
@ Yasmin84; ik zie dat jij ook 4 weken en 4 dagen zwanger bent. En jullie willen het ook met kerst vertellen?! Dan ben je net als ik 8 weken zwanger. Jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap. Ja, mijn mond dicht houden zal ik ook wel moeilijk vinden. Maar over een paar maanden, dan zou het voor iedereen duidelijk zijn Heb jij al kwaaltjes? Of ook gevoelige onderbuik en afscheiding? @Kelly1312; Dankjewel! Ik zie dat jij al 6 weken zwanger bent en als je het met kerst gaat vertellen, ben je 10 weken?! Spannend hoor. Jij, ook gefeliciteerd met de zwangerschap heb jij al zwangerschap symptomen?
Van harte gefeliciteerd. Mooie duidelijke test, dus geen twijfel mogelijk. En je kan zeker gewoon seks hebben hoor! Geniet ervan!
@ solana; Dankjewel!!! Ik heb inderdaad gelezen dat gewoon sex hebben geen kwaad kan. Nu is mijn libido al een aantal dagen weg en me buik dus gevoelig, dus zal het niet zo snel doen denk ik. Maar het kan dus allemaal geen kwaad? Fijn Jij, succes deze ronde!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Voor iedereen die nog bezig is, veel geluk en succes. Hopelijk laat het niet lang meer op zich wachten. En iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Geniet ervan!
Haha dank je wel ben zelf ook net zwanger. Wij konden echt niet zo lang wachten hoor haha. Wij hebben het al wat mensen verteld ( familie en beste vrienden ) en mijn vader vertellen we het met sinterklaas dus zaterdag.
Hallo Annete1985; Ik had verwacht dat mijn vader het meteen zal merken, nog voordat ik het zelf wist. Hij voelt mij altijd goed aan, wij zijn 2 handen op 1 buik. Delen dezelfde hobby.. Echt vaderskindje dus. En mijn ouders weten wel van onze kinderwens. Ik probeer me echt in te houden, het voelt misschien als liegen. Maar de verrassing zou zo leuk zijn als het met kerst komt Maar ben benieuwd, hoe ik ben als ik nu mijn ouders zie en ik weet dat ik zwanger ben, hahaha...Zaterdag je vader vertellen dat je zwanger bent, spannend of niet? Mijn beste vriendin weet het nu ook, zij is zelf ook bezig en haar menstruatie blijft nu ook uit en test vrijdag, zal leuk zijn als we samen zwanger zijn hahaha. Maar goed, ik probeer me dus in te houden en dan maar zoveel mogelijk hier op het forum me te uiten en dingen op te schrijven. Heb jij al zwangerschap symptomen?? geniet van je zwangerschap!
@ ik heb je lief! Gefeliciteerd met je zwangerschap en dankjewel. ik hoop dat ik me in kan houden, hihi
Ik weet het al sinds 16 nov dat ik zwanger ben en niemand weet het nog De eerste paar dagen waren heel moeilijk om niks te zeggen. Nu valt het wel mee Dit is mijn 2e zwangerschap, bij de 1e heb ik gelijk de test laten zien en nu weet ook niemand dat we bezig zijn... scheelt misschien ook wel.... Symptomen..... misselijk is eigenlijk het enige, maar dat wordt nu ook steeds minder, dus mag nog niet klagen
Ja vind ik heel spannend en ook erg leuk heb hier stiekem weer een test gedaan vanochtend ( jaja slaat nergens op maar het is zo leuk om streepjes te zien ) die is echt knallend positief ) hier niet echt kwaaltjes , wat ongi pijntjes, en ontzettend last van mijn borsten, en als ik in bed lig heb ik wat last van maagzuur geloof ik. En jij? Dank je wel jij ook