Dames, Ik heb eergisteren een rijtje ovulatietesten gefotografeerd en op mijn fotoalbum gezet. Dacht dat ik eergisteren een positieve test had. Nu had ik gisteren echt een knal poisitieve ovulatietest. Vandaag weer een testje gedaan en is weer lichter. Betekent dit nu dat ik ervan uit kan gaan dat ik mij eisprong ook echt gisteren heb gehad. Omdat de test van vandaag weer lichterword? Heb in de avond flinke krampen gevoeld bij mijn baarmoeder. Hebben eergisteren, gisteren en zullen vanavond weer klussen. Denken jullie dat dit genoeg is of zullen we er morgen ook nog tegenaan gaan? Groetjes
Nee, Als je gisteren een knaltest hebt gehad, komt je ei vandaag of morgen pas. Je eitje springt namelijk pas 36-48 uur NA de positieve ovutest
Ik heb doorgaans de dag ná mijn knaltest mijn eisprong. Ik kan hem ook voelen. Volgens mij verschilt het per persoon. Vanavond nog eens klussen voor de zekerheid ( en het plezier mag ik hopen!) is natuurlijk nooit verkeerd
Bedankt voor jullie reacties. Ik had gisterenavond echt mega krampen en pijnlijke tepels, dus vermoed dat ik mijn eisprong gister avond wel al heb gehad. We zullen het wel zien. groetjes