Deze is toch duidelijk :-)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mimi22, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ kelly; Knap van je hoor, dat je niets verteld heb nog. Ik denk ook wanneer je het zelf allemaal beseft dat het op een gegeven moment makkelijk word om het nog even voor jezelf te houden. Ik moet zo werken en werk in de zorg, dus met veel mensen. Ben benieuwd of het straks anders voelt. Maar alleen misselijk af en toe en verder geen symptomen? Eigenlijk wel fijn toch ;) Geniet van je zwangerschap.

@ Janneke; Jij, hebt dus ook van dat ongi gevoel. Dat heb ik dus ook en verlies witte afscheiding. Verder zijn mijn borsten gevoelig. Dus een beetje dezelfde klachten. Haha ik heb ook nog 3 kv testen in huis, dus ik zou ook zeker nog een keer gaan testen... Het is ook zo leuk, dat streepje. Heb er ook erg lang na gekeken :).. Geniet ervan!

2. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Gefeliciteerd

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Duidelijker kan niet, geniet ervan met zijn 2tjes

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    nou ik twijfel nog hoor. of ie wel echt posi is hahaha Duidelijker kan niet he. Gefeliciteerd hoor.

5. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie's. Het begint me nu een beetje door te dringen, dat het echt waar is :D Wij gaan er samen van genieten en hopen dat dit wondertje blijft plakken en mag groeien tot een mooi en gezond wondertje!

6. hey gefeliciteerd wat een mooie duidelijke test, zo zien we ze graag :p

Wat betreft je onzekerheid, zekerheid kan je nooit voor 100% hebben. Als je zwangerschap de eerste weken goedloopt kan er nog steeds later wat zijn met je kindje, zelfs na de geboorte bijv. Probeer er gewoon vertrouwen in te hebben en geniet er van ;) de kans dat het goed gaat is het grootst

7. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ dessiree1986: Bedankt voor je woorden. Ik denk er precies zo over. Alleen nu ik het van een ander hoor, komt het wat meer tot me door. Dankjewel. Ik ga gewoon genieten en erop vertrouwen dat alles goed verloopt. Ik heb de verloskundige net al gebeld, kon het niet laten Dacht snel bellen voordat ze dit jaar vol zijn. En 29 dec. intake en echo. Spannend. Wij gaan genieten.

Ik lees dat je net een maand geleden een kindje verloren hebt. Vind het heel erg voor je. Veel sterkte met de verwerking en verlies. Ik hoop voor jullie, dat jullie geluk hebben in 2012! Sterkte!

Deel Deze Pagina