Hallo! Daar ben ik weer! Terug van eventjes weg geweest. Maandje... Na een missed abortion was ik gelijk weer zwanger. Dat werd een vroege miskraam. Ik was echt dood ongelukkig. Gelukkig ging ik vlak daarna op vakantie. En ik heb die maand geen ovulatietesten gebruikt. Zelf had ik het idee dat mijn ovulatie wat later was. Afgelopen zondag was mijn NOD, maar ik dacht door mijn late eisprong dat die woensdag zou zijn. Ik durfde niet te testen, maar was misselijk. En dus toch maar vanavond met lood in mijn schoenen... ik zal het resultaat bijvoegen. Ik geniet alleen niet echt, wat logisch is. Mijn vriend ook niet. Hopelijk komt dat snel nog.
Oooh wat super! Ik denk alleen dat je aan de hand van de test nu pas rond 14/16 dpo zit Gefeliciteerd super mooi cadeau zo even na de vakantje
Wow dat is een mooie test. Gefeliciteerd. Geen twijfel mogelijk. Ik snap dat je niet kan genieten nog. Hopelijk snel een mooie echo.
Wat een mooie duidelijke test! Ik snap dat je nog niet zo goed kan/durft te genieten, hoop dat dat gevoel snel weggaat en jullie kunnen genieten samen <3
Gefeliciteerd! Ik snap dat je nog niet durft te genieten en juichen. Ik duim heel hard mee voor plakbeeb!
Wauw weer zwanger, gefeliciteerd! Hopelijk is de 3e keer scheepsrecht en heb je straks over 8 maanden een baby in je armen.
Hey je bent er weer! Gefeliciteerd! En welkom in de hel die 12 weken wachten heet ( of 40 weken... als je net als ik een dwangneuroot bent )
Afschuwelijk he??? Niet te doen gewoon joh! Pfff... hoe gaat het bij jou? Lekker aan t flippen? 6 weken ben je toch? Zag ik?
Mooie test! Fijn dat je zo snel weer zwanger bent. Hoop met je mee dat dit een mooi gezond babytje wordt dat je over 8 mnd lekker in je armen kan sluiten!
Owww!!! Ik snapte al niet hoe 6 weken kon... 8 weken klinkt heel logisch! Wat goed. Een kloppend hartje is een super begin!