Waar kan ik deze kopen? Ik ben al bij Etos, Kruidvat, Hema geweest maar nog niet gevonden of heb ik er overheen gekeken?
Rampzalig? Andere tips m.b.t. knoeien van groente/fruithapjes en straks maaltijden zijn natuurlijk ook welkom!
Ze lijken mij ook niet echt handig :/ Misschien een gewoon slabbetje? En anders verschonen haha.. Geen idee..
ik zag ze hier laatst wel bij de Hema. En anders zal prenatal ze wel hebben, die zullen alle babyspullen die er zijn wel te koop aanbieden handig slabbetje voor als je kind soep gaat eten en de helft ernaast valt
Inderdaad echt niet handig die dingen. Wij hebben de stokke kinderstoel en die harde slab zit dan helemaal klem en dat vindt mijn zoontje echt niet prettig zitten. Ik gebruik nu de schorten van de ikea. Kost niets, kleding blijft schoon en het schort kan zo de was in!
Ik heb deze: bol.com | Bibetta - Neopreen Slab Met Mouw - Green Bubbles | Baby Is niet van hard plastic, maar van dat surfpakken stof. Even afspoelen onder kraan en weer schoon en snel droog. De onderkant kan omgevouwen worden en dan heb je ook een opvangbak. Hele fijne slab!
Bij Ikea hebben ze ze ook. Ik vind ze ideaal! Zeker nu hij zelf zijn groente en fruit eet Eerst alles van het bordje af eten en dan haalt hij zelf het bakje nog leeg Je kan het alleen kopen bij IKEA in een totaalset.. lepeltje, tuitbeker, slab met opvangbak en bakje met zuignap aan de onderkant (ook erg handig!).. 2,-
Ik heb deze set laatst gezien toen we er waren maar ML vond het niet zo wat. We hebben toen de Smagli bord en schaal en de Borja tuitbeker gekocht. Maar voor die prijs had ik natuurlijk de hele set kunnen kopen en alleen de slab gebruiken
Helaas niet in het dorp hier zo'n slab te vinden, wel een plastic slab bij de Hema. Ik zal er toch even voor op pad moeten als ik tijd en zin heb...
Ik heb van de Ikea een stoffen versie. Vind ze erg handig! En zit een laagje onder de stof zodat de kleren niet meteen nat worden. Werkt goed hoor!