Mijn zoontje heeft een nieuwe sansung tablet gekregen, en nou zag ik dat de zoekgeschiedenis in google en you tube vanaf mijn iphone, gesynchroniseert wordt naar zijn tablet Hoe kan ik dit uitzetten??? Ik zoek wel eens iets minder kindvriendlijke dingen op mijn telefoon, en wil voorkomen dat hij dit op zn tablet aan kan klikken
Waarschijnlijk ingelogd op de tablet met het Google account? Dan wordt het gesynchroniseerd en zijn geschiedenis en zoektermen inderdaad zichtbaar. Overal uitloggen.
Dat komt door dezelfde wifi. Dit heeft dus te maken met de bekende cookies.. Heel irritant ma je kan het niet echt uitzetten volgens mij.
Nee dit klopt volgens mij niet, anders zouden mijn dochter, stiefdochter + alle bezoek dat hier gebruik maakt van de wifi kunnen zien wat wij opzoeken enzo, en dat is (godzijdank) niet zo.
Ook net een tablet voor dochter en via mijn google account vind ik wel iets handiger kan ik er ook gebruik van maken met mijn gegevens. En ook wat betreft ww vind ik het makkelijker. Meestal kijk ik dingen die zij ook mag zien doe geen gekke dingen op mijn mobiel of laptop en ook fijn dat de foto.s singroom( weet niet hoe je dat schrijft) haha pff... mee komen, Ze gaat op mijn you tube mijn facebook mijn watsapp maar zo als ik al zegt ik doe niks geks. Zelfs Netflix heeft ze via haar tablet ideaal nu blijft ze eindelijk van mijn mobiel af!!!