Ik ben op zoek naar patronen en ontwerpen voor poppenkleertjes en toebehoren (boxkleed, dekbedje, omslagdoek, kleertjes, e.d.) voor sinterklaas en verjaardag... Omdat ik vrij handig ben met breien, naaien e.d. wil ik het graag zelf maken. Nu wil ik alles wel meteen dubbel maken zodat de dochter van mijn vriend (uit eerder huwelijk van hem) een setje heeft en straks mijn eigen dochter ook. (nu bijna 10 mnd oud maar is 17 dgn na sinterklaas jarig...) Want ik zou namelijk niet weten wat ik ze anders moet geven, want ze hebben al zoveel speelgoed. en die pop met wagen is d'r alles... Dus dacht ik dan breid ik dat uit... Maar weet iemand waar ik de patronen en of ontwerpen weg kan halen? bij wollyonline wil het niet meer. die is helaas gesloten... alvast bedankt voor de tips!
roos poppenpatronen, hebben ook een patroon met accessoires, en inderdaad wolly online op marktplaats, er zijn een aantal knippies met poppenkleren, vorigjaar ook met accessoires van o. a een tentje, draagzak etc. en in de nieuwe ottobrestaan pre mature patronen die dus ook heel geschikt zijn voor de pop, en makkelijk aan te trekken eigenlijk zijn er heel veel van die patronen.
ik zou eens kijken op de website van Jessica Tromp die heeft heeeeeel veel patronen! http://www.jessica-tromp.nl/
en op www.farbenmix.de kun je de gratis cara voor poppen uitprinten.In het echt al een superpatroon en voor poppen ook helemaal geweldig