Even van me afschrijven, want wil mijn man nog niet onnodig hoop geven Ik moet morgen eigenlijk ongesteld worden maar heb toch heel sterk het vermoeden dat die niet gaat komen. Voel me zo herkenbaar misselijk, licht in mijn hoofd, volle darmwerking en opgeblazen buik en niet te vergeten mijn borsten die behoorlijk strak staan. Heel vreemd want vanwege mijn pcos en mijn mans verminderde vruchtbaarheid was de kans op spontane zwangerschap heel erg klein. Aan de andere kant was de eerste IUI meteen raak en had ik ook vroeg tijdig dezelfde gevoelens. Of zou ik (wetend dat dit de vorige keer ook zo was) mezelf gewoon voor de gek zitten houden. Gatver, dacht dat het deze keer anders zou zijn, maar voel me weer net zo onzeker als met de eerste.
Geen menstruatie maar ook een negatieve test in handen. Nog maar een paar daagjes wachten dan. Maar naar alle waarschijnlijkheid dus toch echt lichaam wat me voor de gek houd. jammer hoor, zou toch wel erg gaaf geweest zijn.
Gisteravond is toch mijn menstruatie komen opzetten en vandaag goed door gekomen. Ongelooflijk hoe je, je toch voor de gek kan houden. Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen