Hallo, damens ik wou jullie evenwat laten weten, waar misschien sommige andere vrouwen ook wat aan hebben. Ik heb twee jaar de prikpil gebruikt,en wil sins een paar weken zwanger worden, ik zou nu eigenlijk 24 februari, mijn volgende prik moeten halen. Dat doe ik dus niet ik had een paar weken geleden z'n buikpijn, waarschijndelijk ook om dat ik er heel erg mee bezich ben om zwanger te worden denk ik (en ik weet en heb veel gelezen, dat het wel 6 maanden tot een jaar kan duren,voor je weer vruchtbaar ben Ik heb het met mijn huisarts besproken,en ze zij dat ik ook iets kon doen. Ze zij mij dat ik gelijk maar, 5 dagen lang, 5 anticonceptiepillen(Yasim) moest nemen,en dat dan mijn menstratie op gang laat komen. Ik heb dat toen gelijk gedaan, ik had de eerste twee dagen nergens last van,de laatste drie dagen erge krampen/steken ik mijn buik. Maar nog geen week later, ben ik nu al drie dagen ongi Het geeft me wel een beetje meer hoop,en dat wou ik even delen Ik hoop ook dat andere vrouwen hier iets mee kunnen. Liefs malissa
Heb heb in het verleden 3 maal de prikpil gehad en ben hierna mee gestopt omdat het eigenlijk niet nodig was (mediche reden). Vanaf het moment dat ik eigenlijk een nieuwe prik zou moeten krijgen heeft het ruim 90(was de tel kwijt) dagen geduurd dat ik mijn eerste menstruatie heb gehad. Hierna werden mijn cyclussen met de keer korter maar de menstruatie's waren erg lang, zat zo ruim op 2 weken. Ben ook weer aan de pil gegaan maar mijn cyclussen zijn nog totaal in de war.. De laatste keer is mijn menstruatie begonnen op 26 Dec. en heeft 3 weken geduurd Ben hiervoor ook naar de huisarts geweest omdat ik er ook andere krampen bij had dan bij een normale menstruatie. Hij vond het allemaal niet zo erg en moest mijn volgende cyclus maar afwachten. Is de pil nu eigenlijk wel goed betrouwbaar? Heb soms het gevoel dat hij niet eens werkt...
hoi ladydi ik moet zeggen ik moest in september weer een prik halen niet gedaan omdat ik nog een kleine bij wil samen met men man ik ben toen kort daarna 25 oktober ongesteld geworden en heb een cyclus van 26 a 28 dagen ben nu al zo en 4 maanden weer bezig om zwanger te worden begreep dat wanneer je menstrueert dat je weer vruchtbaar bent hoop dat ik je hiermee kan helpen dit is mijn ervaring maar ik zal nooit de prikpil meer gebruiken als je nog meer kinderen in de toekomst wilt